Компанията " София Мюзик Ентърпрайсис " ощети трима почитатели на Аеросмит , които си закупили билети за VIP-зоната на концерта. Макар че организаторите са запознати със случая, трети ден рок маниаците, сдобили се с най-скъпите билети от 150 лв., нямат отговор на постъпилото оплакване за техния проблем.
В официалната Facebook-страница на СМЕ обаче, администраторът твърди, че медиите не могат да ги изплашат, тъй като работят с тях и "ще ги информират, ако постъпят оплаквания".
"В събота вечерта, аз и двама мои приятели отидохме на концерта на "Аеросмит" на стадион "Локомотив”. Билетите ни бяха за сектор А, блок А3 – на самите билети не е указано конкретно място, само зоната, в която се намират. Цената на тези билети е 150 лв. Пристигнахме около 20:00 часа, хванахме края на изпълнението на подгряващата група. Стюардите ни упътиха към местата ни – когато отидохме във т.нар. VIP сектор, за който се влиза от вход 5, се оказа, че седящи места няма. След като постояхме прави и се разходихме навсякъде в сектор А в опит да намерим места, младо момиче, част от екипа на организаторите, ни каза, че можем да влезем във "Фен-зоната", разказва пред Mediapool Кристина Домозетова.
"Сложиха ни сини гривни и тръгнахме към предната част, по-близо до сцената, защото мислехме, че ще ни прехвърлят във "front-stage”, където местата също бяха по 150 лв.
Когато стигнахме дотам се оказа, че няма да можем да преминем, защото ни трябват червени гривни. Служителят на охраната беше любезен, но отказа да ни пусна, въпреки че му обяснихме проблема си. Той каза, че следва наредбите, дадени му от фирмата, и няма какво да направи. Останахме да гледаме концерта в зоната, в която билетите са 70 лв", разказва още потърпевшата.
Още в деня след концерта – неделя, Домозетова разказва случая любезно в официалната страница на СМЕ във Facebook. Следва бърз отговор от компанията, който указва сигналът да се изпрати като лична кореспонденция в социалната мрежа. Два дни след това, обаче отговор няма.
Домозетова отново публикува питането си на страницата, твърдейки, че ще отнесе въпроса до медии. В резултат на съобщението й, администраторът обяснява, че "няма нужда от плашене с медии", защото "все пак не е трудно да се досетите, че тези медии работят с нас и ни информират".
През цялото време от СМЕ ползват лайтмотива, че ощетените "скоро" ще получат отговор. Такъв обаче няма.
Потърсени за официален коментар от "София Мюзик Ентърпрайсис" заявиха пред Mediapool, че "хапливият език във Facebook-страницата вероятно е в резултат на такъв, използван от госпожата". "Скоро ще има официално становище, а практиката ни в такива случаи е да подаряваме покани за други наши събития", обясни по телефона господин, който заяви, че не желае да си казва името, въпреки, че е служител във фирмата.
На въпрос защо компанията няма да върне парите, които са по 80 лева на човек, каквато е добрата практика в Европа, непожелалият да се представи служител заяви, че "Европа не е най-добрият пример, защото ние дори нямаме стадиони като хората". "Съгласете се, че стадион "Локомотив" не е върхът на сладоледа, така че не сме като в чужбина", каза представителят на СМЕ.
Служителят след това обясни, че компанията продавач на билетите е Ticketpro, а във VIP-сектора, в който са си купили билети Кристина Домозетова и нейните приятели били настанявани и "хората с покани, спонсорите и други".
"По принцип ще я обезщетим, 450 лева са дали за билети, ще им дадем покани, както каним и медии", направи намек господинът и заключи, че "може би не е необходимо да се пише по темата".
"В събота вечерта, аз и двама мои приятели отидохме на концерта на "Аеросмит" на стадион "Локомотив”. Билетите ни бяха за сектор А, блок А3 – на самите билети не е указано конкретно място, само зоната, в която се намират. Цената на тези билети е 150 лв. Пристигнахме около 20:00 часа, хванахме края на изпълнението на подгряващата група. Стюардите ни упътиха към местата ни – когато отидохме във т.нар. VIP сектор, за който се влиза от вход 5, се оказа, че седящи места няма. След като постояхме прави и се разходихме навсякъде в сектор А в опит да намерим места, младо момиче, част от екипа на организаторите, ни каза, че можем да влезем във "Фен-зоната", разказва пред Mediapool Кристина Домозетова.
"Сложиха ни сини гривни и тръгнахме към предната част, по-близо до сцената, защото мислехме, че ще ни прехвърлят във "front-stage”, където местата също бяха по 150 лв.
Когато стигнахме дотам се оказа, че няма да можем да преминем, защото ни трябват червени гривни. Служителят на охраната беше любезен, но отказа да ни пусна, въпреки че му обяснихме проблема си. Той каза, че следва наредбите, дадени му от фирмата, и няма какво да направи. Останахме да гледаме концерта в зоната, в която билетите са 70 лв", разказва още потърпевшата.
Още в деня след концерта – неделя, Домозетова разказва случая любезно в официалната страница на СМЕ във Facebook. Следва бърз отговор от компанията, който указва сигналът да се изпрати като лична кореспонденция в социалната мрежа. Два дни след това, обаче отговор няма.
Домозетова отново публикува питането си на страницата, твърдейки, че ще отнесе въпроса до медии. В резултат на съобщението й, администраторът обяснява, че "няма нужда от плашене с медии", защото "все пак не е трудно да се досетите, че тези медии работят с нас и ни информират".
През цялото време от СМЕ ползват лайтмотива, че ощетените "скоро" ще получат отговор. Такъв обаче няма.
Потърсени за официален коментар от "София Мюзик Ентърпрайсис" заявиха пред Mediapool, че "хапливият език във Facebook-страницата вероятно е в резултат на такъв, използван от госпожата". "Скоро ще има официално становище, а практиката ни в такива случаи е да подаряваме покани за други наши събития", обясни по телефона господин, който заяви, че не желае да си казва името, въпреки, че е служител във фирмата.
На въпрос защо компанията няма да върне парите, които са по 80 лева на човек, каквато е добрата практика в Европа, непожелалият да се представи служител заяви, че "Европа не е най-добрият пример, защото ние дори нямаме стадиони като хората". "Съгласете се, че стадион "Локомотив" не е върхът на сладоледа, така че не сме като в чужбина", каза представителят на СМЕ.
Служителят след това обясни, че компанията продавач на билетите е Ticketpro, а във VIP-сектора, в който са си купили билети Кристина Домозетова и нейните приятели били настанявани и "хората с покани, спонсорите и други".
"По принцип ще я обезщетим, 450 лева са дали за билети, ще им дадем покани, както каним и медии", направи намек господинът и заключи, че "може би не е необходимо да се пише по темата".
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари