Македонската „КАМ Маркет” планира да отвори около 70 търговски обекта в София
До средата на годината у нас влиза македонският хард дискаунтър "КАМ Маркет". Фирмата ще отвори първия си магазин в България през юни.
Очаква се "КАМ Маркет" да заеме овакантената ниша в дискаунт сегмента от "Пени" и да се цели в пазарния дял на лидера "Кауфланд".
Компанията предлага над 500 артикула. Освен стоки на известни производители, предлагат и продукти собствена марка - "Private Label", от собствени доставчици.
За 2015 г. оборотът на магазините е около 88 млн. евро. Това й отрежда 4% дял от целия ритейл пазар в Македония, 6% от търговията на дребно с храни и 17.3% от модерната търговия в страната, където основните й конкуренти са Tinex и Vero.
"КАМ Маркет" е единственият дискаунтър в Македония, търговски канал, който има 5% ръст през 2015 спрямо 2014 г., според "Евромонитор", пише Регал.
Веригата се самоопределя се като "Македонската Алди