По-модерна подредба на стоките, повече простор и удобство, подобрена енергийна ефективност са част от нововъведенията „ Лидл България ” ще обнови 13 свои магазина през тази година. Промените са в унисон с новата концепция, която немската верига въведе в световен мащаб, включително и в България, през 2016 г.
По-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, подобрена енергийна ефективност на сградата са част от елементите на новата концепция, които ще бъдат внедрени в 13-те обекта с марка Lidl.
То е отражение и на основната ни цел – да предлагаме на своите клиенти и служители повече удобство, както и максимално да щадим околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията. За да е по-лесно за потребителите, стоките в магазините ще бъдат много по-прегледно подредени. Акцентът е поставен върху пресните продукти. Свежите и най-търсени продуктови групи – например плодове, зеленчуци, прясното месо, ще бъдат разположени в предната част на магазина, за да са възможно най-близо до клиента.
Засиленият потребителски интерес и огромният потенциал за развитие предопределят по-голямата площ, която ще бъде отделена на определени артикули (като печивата, охладените продукти, прясното месо, плодовете и зеленчуците). Сред другите елементи от новата концепция са обновяване на цветовата гама на интериора, което създава допълнителен уют, по-модерни и по-големи регали за нехранителните продукти. Обновяването на 13-те търговски обекта ще започне още тази седмица, когато на 19 януари ще бъде отворен първият реновиран магазин във Варна.
В България вече има два магазина на Lidl, построени изцяло по новата концепция на марката. Първият магазин от ново поколение отвори врати през септември миналата година в столичния квартал „Младост”. Това е първата и единствена по рода си интелигентна сграда в ритейл сектора в България, проектирана и изпълнена с фокус върху опазването на околната среда.
Тя получава BREEAM сертификат за постигането на най-високото възможно ниво – „Изключително", а подобно ниво на сертифициране имат под 1% от сградите на ритейл сектора в световен мащаб. Вторият магазин на Lidl, построен изцяло по новата концепция, бе открит в края на 2016 г. в Благоевград. Занапред всички магазини, които са самостоятелни обекти, ще бъдат строени по новата концепция, а през тази година „Лидл България” планира да отвори поне още 5 обекта от ново поколение.