Нискотарифните авиокомпании са предпочитаният начин на пътуване за хората по цял свят. Но дали те могат да ни гарантират, че всичките ни права ще бъдат спазени по време на полета и в случай на извънредни ситуации? Прочетете разказа на тази българка за инфарктен полет от Кьолн за София и ще се замислите за доста неща:
"Извинявам се за външния си вид, но след 8-часово чакане на летището - това е, което мога да предложа".
"Вчера вечерта в 21:05 ч. трябваше да летя от Кьолн за София, като полетът по разписание трябваше да кацне в 00:30 ч. някъде. Отложиха полета с час и 20 мин. първоначално. Аз имах СМС, но това нещо не беше излязло на таблото. След 1 час удължиха с още 1 час и 20 мин., като вече времето за излитане беше 23:45 ч. Малко преди този час, времето отново бе променено, този път на 00:45 ч., като ние вече бяхме преместени на друг гейт. Към 00:00 ч. дойдоха да ни раздадат ваучери за 4 евро компенсация на борда, само да ви кажа, че една вода е 3 евро...
Някъде към 00:20 ч. дойде една какичка, с едни мигли, направена, започна да крещи и да обяснява как има нов гейт и трябва да отидем на него. Ние гледахме супер тъпо, защото никъде не пишеше за това. Ние отидохме на новия гейт и през цялото време тя се държеше супер грубо с хората, които бяха чакали близо 5 часа, даже извика полиция заради един възрастен човек, с който не разбрах какъв й е проблемът. Всички хора се държаха супер добре предвид цялата ситуация и въпреки това, че сме в постоянно неведение какво се случва, кога ще излетим, откъде ще излетим... И през цялото време ни се казва, че може би ще кацнем във Виена... Бог знае защо?! И всякакви такива други конспирации, но никой нищо не потвърждава. Качваме се в самолета към 01:15 ч. и тогава ни се казва, че ние ще кацнем на летище Бургас", обяснява сънародничката ни, научи Sofia24.bg.