Вербална манипулация: Правото на избор
Вербална манипулация: Правото на избор
Използвайки този вид манипулация, привличате вниманието на човека към изгодната за Вас възможност с помощта на определен тон на гласа. Вие все едно подсказвате на човека верния избор. Например:”Можете да направите поръчка чрез сайт, по телефона или изобщо да не я правите”. Отличието от предишния начин за манипулирането е в това, че Вие посочвате не само изгодните за Вас действия на човека, но и не изгодните, като ги казвате с пренебрежителен тон. Човекът подсъзнателно избира тази от възможностите, която „не е предизвикала презрение”.
Опитайте, някой път, да създадете подходящи за Вашата работа изрази, подходящи за вербалната манипулация и ги използвайте, когато искате да получите определено действие от опонентите си.