23 Юли 2016
18867
Снимков материал: pixabay.com
Новата българска верига – "АБО Маркет" (АБО - Агро, Био, Органик) взима два търговски обекта в софийските "Дъ Мол" (The Mall) и "България Мол" (Bulgaria Mall) в София
Български вериги за хранителни стоки заемат освободените търговски площи в моловете на веригата "Карфур", сочи докладът на консултантската компания MBL/CBRE за второто тримесечие на годината.Новата българска верига – "АБО Маркет" (АБО - Агро, Био, Органик) взима два търговски обекта в софийските "Дъ Мол" (The Mall) и "България Мол" (Bulgaria Mall) в София. Във варненския "Гранд Мол" (Grand Mall Varna) се нанася "Пикадили", в бургаския "Галерия" (Galleria Burgas) – "Лидл", а в плевенския "Мол" (Mall Pleven) – местна верига за хранителни стоки.
За обектите на "Карфур" в моловете в Стара Загора и Русе все още няма наематели, показа проучване на Mediapool.
Идеята на новата българска верига "АБО Маркет" е да представи качествени продукти, произвеждани от малки семейни фирми, чиито стоки не могат да намерят място в големите вериги заради високите такси за влизане.
Именно това означава и абревиатурата АБО – Агро, Био, Органик. До момента компанията има сключени около 350 договора с български производители. Плановете им са да отворят първия си обект в "България Мол" през октомври, а след това и в "Дъ Мол".
Проектът се управлява от регистрираното през миналата година дружество "Вердон Инвест" в Перник. То е собственост на Кирил Венков Георгиев, според Търговския регистър.
Хранителните вериги – най-активни на пазара на търговски площи
Хранителните вериги са били най-активни на пазара на търговски площи през второто тримесечие на 2016 г., сочи докладът на MBL/CBRE. Те са наели нови 8350 кв.м площи в сравнение с 10 500 кв.м спрямо предходното тримесечие.
"Лидл" отваря първия си магазин на площ от 2200 кв.м в мол - в "София Ринг Мол" (Sofia Ring Mall) през есента.
"Кауфланд" започна строителството на нов обект в района на "Красно село" в столицата. Плановете са магазинът да бъде отворен в началото на 2017 г. на площ от 6400 кв.м. Веригата има намерение да започне изграждането и на нов обект в Ловеч.
"Била" остава лидер по брой магазини в страната със 103 обекта. Плановете на компанията са до края на годината да отвори още седем нови магазина във Варна, Бургас, Хасково и Кюстендил.
Мол "Марково тепе" в Пловдив отваря врати наесен
Единственият мол, който ще отвори врати тази година, е "Марково тепе" в Пловдив, става ясно от доклада на MBL/CBRE.
Това ще добави нови 18 000 кв.м търговски площи към 760 000 кв.м в молове. От тях 428 хил. кв. м са в София, а останалите са извън столицата, сочат данните на консултантската компания.
Мол "Марково тепе" в Пловдив беше придобит в началото на 2015 г. от строителната компания "Джи Пи груп", която се свързва с шефа на "Лукойл България" Валентин Златев.
Ръстът на вътрешното потребление е основният двигател на отварянето на нови търговски обекти предимно в София и големите градове. Продажбите на дребно растат с 6.4% на годишна база през април, сочат данните на Националната статистика.
С над една пета се е увеличила търговията на дребно на облекло и обувки, следвана от продажбите на хранителни стоки, напитки и цигари, показват още данните на НСИ.
Идеята на новата българска верига "АБО Маркет" е да представи качествени продукти, произвеждани от малки семейни фирми, чиито стоки не могат да намерят място в големите вериги заради високите такси за влизане.
Именно това означава и абревиатурата АБО – Агро, Био, Органик. До момента компанията има сключени около 350 договора с български производители. Плановете им са да отворят първия си обект в "България Мол" през октомври, а след това и в "Дъ Мол".
Проектът се управлява от регистрираното през миналата година дружество "Вердон Инвест" в Перник. То е собственост на Кирил Венков Георгиев, според Търговския регистър.
Хранителните вериги – най-активни на пазара на търговски площи
Хранителните вериги са били най-активни на пазара на търговски площи през второто тримесечие на 2016 г., сочи докладът на MBL/CBRE. Те са наели нови 8350 кв.м площи в сравнение с 10 500 кв.м спрямо предходното тримесечие.
"Лидл" отваря първия си магазин на площ от 2200 кв.м в мол - в "София Ринг Мол" (Sofia Ring Mall) през есента.
"Кауфланд" започна строителството на нов обект в района на "Красно село" в столицата. Плановете са магазинът да бъде отворен в началото на 2017 г. на площ от 6400 кв.м. Веригата има намерение да започне изграждането и на нов обект в Ловеч.
"Била" остава лидер по брой магазини в страната със 103 обекта. Плановете на компанията са до края на годината да отвори още седем нови магазина във Варна, Бургас, Хасково и Кюстендил.
Мол "Марково тепе" в Пловдив отваря врати наесен
Единственият мол, който ще отвори врати тази година, е "Марково тепе" в Пловдив, става ясно от доклада на MBL/CBRE.
Това ще добави нови 18 000 кв.м търговски площи към 760 000 кв.м в молове. От тях 428 хил. кв. м са в София, а останалите са извън столицата, сочат данните на консултантската компания.
Мол "Марково тепе" в Пловдив беше придобит в началото на 2015 г. от строителната компания "Джи Пи груп", която се свързва с шефа на "Лукойл България" Валентин Златев.
Ръстът на вътрешното потребление е основният двигател на отварянето на нови търговски обекти предимно в София и големите градове. Продажбите на дребно растат с 6.4% на годишна база през април, сочат данните на Националната статистика.
С над една пета се е увеличила търговията на дребно на облекло и обувки, следвана от продажбите на хранителни стоки, напитки и цигари, показват още данните на НСИ.
Редактор: За Жената
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари