В подкрепа на хората с психични проблеми от Асоциация „Грижа за пациента“ разработиха първият Viber чатбот „Живей, не страдай“

вход през zajenata.bg
За Жената
Начин на живот
Технологии
В подкрепа на хората с психични проблеми от Асоциация „Грижа за пациента“ разработиха първият Viber чатбот „Живей, не страдай“
63822
Снимков материал: pixabay.com
В подкрепа на хората с психични проблеми от Асоциация „Грижа за пациента“ разработиха първият Viber чатбот „Живей, не страдай“

В подкрепа на хората с психични проблеми от Асоциация „Грижа за пациента“ разработиха първият Viber чатбот „Живей, не страдай“, който може да се използва през Viber на телефон, компютър или таблет. За да се абонирате за него последвайте този линк: https://vb.me/e70d46

 

Чатботът „Живей, не страдай“ за психично здраве в България, може да се използва през Viber на телефон, компютър или таблет“.

Това поясни пред БНР създателят му Иван Евстатиев.

 

„Има голям интерес за тези два месеца - имаме 6 хиляди активни потребители, а свалянията са около 10 хиляди“. „Той е съвестна разработка с асоциацията „Грижа за пациента“. Като цяло в България все още съществуват стигми по отношение на психичните заболявания, има определени предразсъдъци и психичното здраве не е поставено на пиедестал. Така решихме да разработим този чатбот. Според данните всеки пети българин в даден момент ще има психично – здравни трудности и ще има нужда от подкрепа“.

 

Чатботът е персонален дигитален асистент, чиято мисия е да подпомогне всеки, интересуващ се от психичния си статус, и да го улесни с бърз, удобен достъп и безплатен чрез Viber до полезна информация за различни психични заболявания.

 

Чатботът предоставя на потребителите си революционна за България геолокализация и база данни за всички регистрирани специалисти психиатри в България. Всеки, без да напуска Viber, ще може бързо да намери най-близкия психиатър, лечебно заведение или спешен център до текущото си местоположение.

 

Чатботът предоставя също и възможност на всеки човек да се свърже със специалист и лечебно заведение директно или да отиде на място за записване на консултация както за себе си, така и за свой близък в нужда.

 

„При влизането в самия чатбот пациентът първо ще може да направи един тест, който се използва от години успешно в психологията и психиатрията, ще има достъп до много информация за заболяването си“, поясни още специалистът в предаването „Хоризонт до обед“.

 

Новата разработка с времето ще предостави и допълнителни функционалности, които да са в помощ на всички хора с необходимост от психична подкрепа.

Редактор: За Жената
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft