Моделиерът Джорджо Армани счита, че модната му империя е синоним на престиж. Италианският дизайнер казва, че за днешните звезди едноименната му модна марка, която той създаде през 1974 г., е въпрос на чест, защото това означава, че те лично са избрали да носят елегантните му рокли на червения килим.
"Това е бизнес.
"Винаги трябва да се стремя да се справям по-добре. Заради перфекционизма и нуждата винаги да имам нови цели и да ги постигам, това е състояние на ума, което придава дълбок смисъл на живота", казва още Армани. Той разкрива и някои от ритуалите си преди ревютата, като например това, че никога не изпраща моделите си на подиума, без да сложи късметлийския си аксесоар. "Преди ревю винаги искам да имам водка! Но не..., единственото нещо, което правя, е винаги да нося един и същи часовник..., той беше подарък", сподели дизайнерът.