Директорът на Нова ТВ с тежки обвинения към bTV

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Директорът на Нова ТВ с тежки обвинения към bTV
2145
Източник: Блиц
Снимков материал: pixabay.com
Директорът на Нова ТВ с тежки обвинения към bTV

Изпълнителният директор на Нова телевизия Дидие Щосел отвори нова страница в телевизионните войни у нас. Той обяви bTV за номер 2 на пазара, като се позовава на данните от рейтингите на компрометираната в световен мащаб пийпълметрична агенция "Нилсен" и Фуйсбук.

Обвини и конкурентната медия, че копира съдържанието на Нова тв, вместо да създава собствена оригинална продукция."През септември и октомври, Нова телевизия е категоричен телевизионен лидер у нас.

Ние имаме и други индикатори за това не е само пийпълметрията. Например - колко посещения и гледания има има във видеоплатформите ни Vbox7 и Нова Play, ефекта от нашите най-големи шоута от праймтайма във Фейсбук в сравнение с тези на конкуренцията. Освен, че "ВИП брадър" и "Х-фактор" привличат много повече фенове съответно от "Сървайвър" и "Гласът на България", миналата седмица новините, публикувани на фейсбук страницата на " ВИП брадър " са достигнали до 1 млн. души", казва Щосел в интервюто си пред "Уикенд".

Във Фейсбук наистина разликата е поразяваща. Страницата на "Сървайвър" е харесана от едва 18 158 души, но пък е създаден на 15.9.2014 г., докато "ВИП брадър" е харесан от 234 162, но това е от 3 юни 2012 г. насам и включва цели три сезона на риалити формата.

На 10 октомври пък "Ню Йорк таймс" публикува пространна разработка пък за рейтинг данните на "Нилсен". Агенцията, с която работи Нова телевизия, призна официално, че в последните 7 месеца е отчитала грешни данни. „Грешката” е извела като лидер американската ABC и напълно е неглижирала всички останали тв канали. Въпреки че признават за „грешката” в данните, от „Нилсен” категорично отказват да признаят, че това облагодетелства конкретна телевизия с мотива, че не могат да обсъждат клиентите си.
Само за три години това е четвърти скандал с агенция „Нилсен”, която през лятото изкупи дяловете на чешката „Медиарисърч”, обявена за „топпъиймълметрията на света” от Нова телевизия и управителя й Дидие Щосел. Преди това скандали с обвинението, че фаворизират един тв канал пред всички останали, избухнаха в Турция, Украйна и Индия.

Пред "Уикенд" обаче Щосел не коментира скандалите с данните на пийпълметричната агенция в чужбина. Нещо повече - продължава да твърди, че всичко с нея е наред. "Пйпълметрията за мен е като хронометъра в спорта. От него искаме само едно - да е точен. Нито да е по-бърз, нито да е по-бавен. Аз нямам проблем с това на кое място сме, дали на първо, второ или трето, ако съм сигурен, че пъйпълметрията е възможно най-добрата и обективна. Със световния лидер "Нилсен" мисля, че е точно така - хронометърът е точен", твърди Дидие Щосел.

По повод новите предавания в ефира на Нова телевизия, главният изпълнителен директор е твърде лаконичен. "С Кеворкян съм добър приятел. Често се срещам с него, харесвам да общуваме, понеже той е изключително ерудиран. В момента, в който се избистри добра идея, ще я реализираме. Към днешна дата мога да потвърдя, че ще имаме нов сезон на "Като две капки вода". Ще продължим и с риалити формата "Съдби на кръстопът", който както разбирам, скоро ще бъде копиран от конкурентите ни. Въобще bTV все повече се държи като номер 2. Следват ни и ни копират неща, които ние въвеждаме за първи път на българския пазар, вместо да проправят сами път напред с нов тип телевизионни продукти", каза още французинът.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft