Нова снимка, публикувана от крал Чарлз III на първия му рожден ден като британски монарх, предава „възможно послание“ за страстите и каузите, които споделя с принц Хари. Това твърди британски експерт по езика на тялото Джуди Джеймс.
Фотосът бе публикуван по повод 74-ия рожден ден на краля.
На снимката монархът, облечен в сако от туид, вратовръзка и кадифени панталони, се е облегнал на вековен дъб в парка.
Снимката за рождения ден на краля е продължение на кралската традиция, но експерт по езика на тялото каза, че изображението бележи промяна в настроението спрямо миналогодишното изображение.
Джуди Джеймс също каза, че снимката на Чарлз го свързвас друг член на кралското семейство и намеква за „възможно послание“.
Тя уточни, че говори за официалните портрети на Хари и бременната Меган (от преди години), които позират под или близо до много подобно дърво.
Джеймс каза, че има и физически паралели между двамата членове на кралското семейство.
„Чарлз възприе „като Хари“„по-небрежен стил на обличане“, каза тя.
„Със своите послания за приемствеността на природата и символа на дървото на живота, тази снимка сякаш ни напомня за страстите и каузите, които баща и син споделят въпреки привидната им отчужденост“, допълва тя.
Джуди заяви, че на снимка, публикувана през 2021 г., принцът изглежда изключително царствен въпреки външната обстановка.
„Позата му беше напълно подходяща за ролята на крал, която трябваше да поеме, с пронизително изражение в очите му, приветствайки камерата да осъществи директен контакт със зрителя“, каза тя.
Според нея няма признаци на отпускане, по-скоро формалност и традиция идват от снимката.
„Усмивката му също е официална, което предполага, че кралят гледа предмет, а не достъпен и по-достъпен човек, показващ знаци за достъпност“, уточнява Джеймс.
Снимката, направена на 74-ия му рожден ден, улавя различна страна на монарха и изглежда, че е направена откровено и той не е позирал.
Джуди продължи: „Тази версия на крал Чарлз III внезапно се оттегли от масата, както физически, така и емоционално, и изглежда почти духовна“.
Тя каза, че фотосът подсказва, че той не е „осъзнавал“ камерата, докато позата му е „рефлексивна и интелектуална“, което му придава по-философско излъчване.
„Древното дърво, с което е изобразен, подчертава неговата страст към природата и околната среда“, каза тя.