На мястото на фалиралата верига Carrefour в столичния Bulgaria Mall отвори първият български хипермаркет ABO Market. Магазинът е 100% българска компания, която за по-малко от година реализира проекта, съобщава economic.bg.
Търговският обект е на ниво -2 и заема площ от 5 000 кв.м., на които са разположени над 40 000 хранителни и нехранителни стоки.
Основната мисия на магазина е да представя и развива пазара на българските качествени продукти, коментират от компанията. В търговския обект всеки производител има възможността да представи своя пълен продуктов асортимент и портфолио и сам да определи крайните цени за клиентите.
Българските хранителни продукти са основен фокус за ABO Market. Създателите на новата концепция залагат на предлагането на местно производство млечни и месни продукти. Вносните продукти в магазина са внимателно селектирани и повечето от тях са нови за българския пазар. Част от асортимента са ексклузивни продукти, създадени специално за ABO Market.
Зад идеята стои Александър Викилев, управител на „Вердон Инвест“ ООД, която ще менажира проекта.