Всяка година около 200 милиона души се регистрират в социалните мрежи и през следващата година се очаква потребителите да достигнат до 2 милиарда. Това, което преди няколко години изглеждаше странно, днес е една от най-бързо развиващите се мрежи – Instagram.
1. Инструменти за преглеждане. С нарастващото влияние на потребителите в социалните мрежи, все много от тях прибягват до функции като “последвай ”във Facebook. Търговците виждат огромна стойност във всеки последовател особено след като процента се е увеличил. Такъв тип инструмент е предимство за собственици на бизнес и търговски екипи, тъй като стойността зависи от броя последователи.
2. Акцент върху личността си. Знаете ли, че №1 спирачка за потребителите е липсата на информация в профила? Например в Twitter, ако не добавите фотография или биография, губите възможността да привлечете повече последователи. През следващите години акцентът ще падне именно върху най-пълните профили.
3. Включване на мултимедийно съдържание. Снимките са най-честата публикация във Facebook, Twitter и Instagram. Те са най-лесният начин за информиране по дадена тема. Функциите, които в момента липсват, са предаване на живо видео базирани на бизнес. Това се очаква и да се развива през следващите няколко години.
4. Повече гъвкавина на съдържанието. Една от най-големите пречки за социалните мрежи е обемът на информацията, която се споделя всяка минута. В бъдеще ще се появи похват, който ни позволява да предлагаме съдържанието на конкретни лица в реално време. Това не само придава по-голяма стойност за читателите, но и им дава причина да четат съдържание, което е е специално за тях, не за всички последователи.
5. Вземане на решения на база данни. Потребителите може да получат повече възможности за своя бизнес като се извлече информация за клиентите. Големите предприятия имат възможността да се свържат с клиентите чрез информациите, които се публикуват от страна на неправителствени организации. Възможност като “endless.read”, с безкрайно съдържание е начин за справяне срещу масовото производство на термина “последователи”.