Застрахователните компании организират облекчени процедури и бързо изплащане на обезщетения на свои клиенти, чието имущество е пострадало от невижданата в София градушка , пише в. „Стандарт".
Дружествата удължават работното време на офисите си за регистрация на щети, а също и сроковете, в които клиентите им могат да подадат молби за обезщетения.
Паралелно са организирани и допълнителни мобилни групи, които ще посещават райони с повече пострадали клиенти едновременно и ще завеждат щетите им на място.
За да не се получават опашки пред офисите, срокът за регистрация на засегнато имущество се удължава на 2 седмици.
Срокът за завеждане на щети се удължава и при "Алианц". Вместо стандартните 7 дни застраховалите колите си в компанията ще могат да предявят молбата си до 30 дни след градушката.
До 20:00 ч. ще работят и офисите на "Булстрад", заявиха пред "Стандарт" от компанията. Освен това клиентите на дружеството с пострадало от градушката имущество няма да са задължени да заведат щетата до 3 дни, а до края на месеца. Отпада и задължението щетите първо да се регистрират по телефона в контактния център на застрахователя.
Клиентите на "Бул Инс" пък ще могат да разчитат и на т.нар. бърза писта за изплащане на щети в рамките на няколко дни. При завеждането им пък от компанията ще изискват само застрахователната полица без допълнителни документи от КАТ, от центровете по метеорология или други институции.
Още вчера след стихията се извиха опашки пред десетки сервизи за коли в столицата.
Хората чакаха с часове, защото доста от тях се готвеха за летните си почивки и градушката е провалила плановете им.