От месец март 2016 година, клиентите на OMV имат възможност да дегустират първата серия гурме сандвичи по уникална рецепта на популярния шеф Андре Токев и да превърнат пътуването си в истинско кулинарно пътешествие. Италиански, Баварски, Франкфуртер, Вегетариански и Сладък сандвич – резултатът от партньорството на OMV с шеф Андре Токев.
След успешното налагане на собствената марка кафе - VIVA, OMV България се фокусира върху разработването на разнообразно, здравословно и висококачествено предложение в категорията сандвичи, като взима под внимание световните тенденции в храненето на мобилните си клиенти и следва философията на марката: „We care more“. В стремежа си да осигурява винаги най-високо качество на предлаганите продукти и услуги, компанията предоставя на своите клиенти уникална възможност да се насладят по време на пътуване на истински кулинарни шедьоври. По рецепти на световноизвестния експерт и президент на Българската асоциация на професионалните готвачи шеф Андре Токев, новите пет вида сандвичи във VIVA превръщат всяко пътуване в незабравимо кулинарно изживяване.
„Приех поканата на OMV България да подготвя новото меню със сандвичи, тъй като за мен OMV е символ на качество. През всички тези години като клиент на компанията, никога не съм останал разочарован от нивото на обслужване. Предоставих рецептите на моите любими сандвичи и проведох обучения на персонала за приготвянето им. Застанах с лицето си зад тази кампания. Вярвам, че сандвичите на обектите на OMV ще съдържат винаги пресни съставки съгласно оригиналните рецепти, достигайки качеството, на което изключително много държа и изисквам както от себе си, така и от новия ми VIVA отбор.“, каза шеф Андре Токев.
Като бранд, адресиран директно към хората, OMV работи изцяло в името на своите клиенти, с грижа към техните нужди и предпочитания. Според проучване на диетолози и експерти от водещи световни агенции, идеята за здравословно хранене става все по-популярна сред потребителите от цял свят, включително и в България. Статистиката сочи, че здравето е особено важен фактор при взимане на решение за покупка и че хората стават все по-внимателни при избора си на хранителни продукти. В тази връзка, проучване, направено от OMV България, показва, че продажбите на пакетирани и традиционни храни и печива на бензиностанциите, значително са намалели в полза на свежите и прясно приготвени сандвичи и ястия. Вземайки това предвид, решението на компанията да подмени портфолиото със сандвичи идва съвсем естествено. Така клиентите гарантирано ще се радват на висококачествени, прясно приготвени храни, съдържащи съставки характерни за сезона с отлични качества и вкус по всяко време на годината. За първите дни от старта продажбите надминават в пъти предварителните очаквания.
„Нашето внимание към детайла и фокусът върху нуждите на клиентите ни са в основата на доброто позициониране на OMV/VIVA на пазара. През годините сме доказали, че винаги сме се опитвали да се адаптираме, а доста често и да изпреварваме новите тенденции, поставяйки клиента на първо място и интересувайки се от неговите потребности и търсене. Именно за да отговорим на все по-големите очакванията към нас, въведохме новите сандвичи по рецепта на шеф Андре Токев , с което вярваме, че ще задоволим взискателния им вкус. Наблюдавайки реакцията на клиентите, дни след пускането им в продажба, вярваме, че това е само началото на едно успешно сътрудничество“, коментира Петър Величков, Управител на OMV България .
Регулярната подмяна на портфолиото сандвичи следва да бъде правена няколко пъти в годината съобразно сезона и вкусовите предпочитания на клиентите. Мислейки за бъдещето в перспектива, OMV България се стреми да разбира своите клиенти все по-добре, търсейки непрекъснато обратна връзка. Като лидер в негоривния бизнес сектор, стратегията на компанията е фокусирана върху запазване на потребителска лоялност, предоставяйки винаги отлично ниво на обслужване и грижа за клиента.