Зрителите на Super Bowl LIX останаха в шок в неделя, когато видяха Том Круз на екраните си преди началото на големия финал.
Мнозина се включиха в социалните мрежи, не вярвайки на очите си, защото 62-годишният актьор изглеждаше осезаемо по-различно от предишните си изяви.
Няколко от тях коментираха, че кожата на лицето му изглежда странно "опъната", което веднага подхрани слуховете, че може да се е подложил на някои козметични процедури, преди да заснеме тази реклама.
Круз се появи във видео, което допълнително нажежи атмосферата преди мача, докато Канзас Сити Чийфс се опитваха да победят Филаделфия Ийгълс и да станат първия отбор в историята, който печели три поредни Супербоула.
Рекламата, придружена от драматична музика, показва как Круз влиза в тъмна стая, пълна с екрани, показващи исторически моменти от NFL.
„Тази вечер в Ню Орлиънс се изправяме пред мисия като никоя друга“, каза Круз, намеквайки за своя франчайз „Мисията невъзможна“.
Снимка: Profimedia
Докато бяха показани снимки на най-добрите играчи от NFL под голямо напрежение, зрителите бяха по-загрижени за лицето на Круз, отколкото за съдържанието на самата реклама.
В социалните мрежи заваляха коментари за външния му вид, като мнозина изтъкнаха, че лицето му им се струва „опънато на макс“.
Снимка: Profimedia
„Том Круз говори за натиск в тази реклама #SuperBowlLIX – няма по-голям натиск от натиска, който издържа кожата му, докато се опитва да остане опъната на лицето му“, пошегува се един потребител.
Други дори спекулират, че външният му вид е резултат от цифрова обработка или изкуствен интелект.
„Том Круз е въплъщение на AI технологията“, пише един фен.
Един зрител забеляза, че Круз изглежда по-млад в рекламата, отколкото на снимки, направени преди няколко дни в Париж, което предполага, че може би е използвана дигитална обработка или че гримът е изиграл ключова роля за външния му вид.
Независимо от споровете около лицето му, Круз за пореден път показа, че знае как да привлича вниманието – дали с ролите си, или с външността си, която не спира да интригува публиката.