Трудно може се да направи по-добра реклама за веганския начин на хранене от снимката на 78 годишният Джим Морис, културист и веган, както и активен член на ПЕТА.
На тялото му ще завидят и много млади мъже, така че не е чудно защо точно този човек е избран за рекламно лице на кампанията на ПЕТА: Think Before You Eat.
"Протеините в животинските продукти са пълни с мазнини и химикали, които са вредни за нашия организъм", казва Морис и добавя "Те предизвикат храносмилателни затруднения. Получавате подуване и недоволство. Знам, че не бих бил такъв, какъвто съм, ако продължавах да се храня както преди".
"Млякото е за бебета. Хората, както ми е известно, са единствените, които продължават да пият мляко и като възрастни. Хората не осъзнават, че в момента, когато спрат да консумират продукти от животински произход, ще си върнат здравето и настроението ", казва Морис.
19 Януари 2014
7621
Снимков материал: pixabay.com
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари