Няколко вериги хипермаркети предвождани от " Карфур " и " Лидл " пуснаха странни и заблуждаващи промоции през пролетта, алармират купувачи, които вече са сезирали и Комисията за защита на потребителите, и Агенцията по храните, пише "Всеки ден".
В сезона на пресните зеленчуци големите магазини продават краставици уж изгодно за почти 2 лева килото. Кресливи реклами за лъжливо изгодните цени вървят по националните телевизии, а брошурите заливат пощенските кутии на купувачите в големите и малки градове, а думата „промоция" пищи от всяка страница.
Според експерти, обаче цените на пресните зеленчуци въобще не са промоционални, а съвсем редовни, дори високи.
Това не пречи на нахалните вериги да мамят клиентите си с "изгодни" етикети.
Страшната истина лъсва, когато посетителите отидат до касата.
Единственото упование на измамените са държавните контролни органи, които трябва да разнищят безобразието и да накажат виновниците според закона.