Колко предизборни пари взеха различните медии

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Колко предизборни пари взеха различните медии
1604
Източник: OFFnews
Снимков материал: pixabay.com
Колко предизборни пари взеха различните медии

Венелина Гочева събрира най-добър урожай от изборите засега. Вестниците "Труд" и "24 часа", на които тя официално е собственик, са лидери по най-много събрани пари за предизборна реклама за парламентарните избори и изпреварват дори големите телевизии Би Ти Ви и Нова ТВ, сочи анализът на Института за развитие на публичната среда на Антоанета Цонева, цитиран от OFFnews.

Данните са към 10 септември и са твърде предварителни, защото точно сега тече процесът на сключване и обявяване на договорите.

Преднината на бившите ВАЦ-ове идва най-вече заради огромен договор,сключен с БСП - за 166 666,66 лева без ДДС. Благодарение на него "Труд" (с гл. редактор Петьо Блъсков) и "24 часа" събират общо 318 279 лева без ДДС.

Втори са bTV с 295 551 лв., а трети - Нова ТВ с 226 075 лв.

Най-големият рекламодател е БСП. До момента Столетницата е сключила договори за 430 286 лв. Следват "България без цензура" - 262 107 лв. и ДПС - 193 451 лв.

Общата стойност на всички сключени договори до момента е 1 230 604 лв.

В следващите дни сумата вероятно ще нарастне няколко пъти, защото много от партиите все още не са финализирали договорите.

Още за това кои медии са спазили закона и са обявили тарифите си и сключените договори, както изисква Изборният кодекс, можете да намерите в сайта "Отворен парламент". Там е публикувани и интерактивна графика, която показват коя партия колко е дала на всяка медия.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft