Клиенти на "Булсатком" позвъниха в "24 часа" с въпроси защо са се сринали 2/3 от каналите на "Булсатком" в цялата страна. На националния телефон на оператора не дават сведения и съветват жалбите да се подават в понеделник, когато ще бъдат на работа служителите, отговарящи за това.
Вероятно силният вятър в цялата страна е причина за срива на системата, който продължава вече 48 часа.
"72-та часа, след които се реагира на повреди, са записани в договора и би трябвало да сте информирани, ако сте ги подписали", обясни служителка от националния телефон.
От номера не дават информация към кого да се обръщат клиенти от конкретни градове - Пловдив, Велико Търново, Сливен.
"Ние сме национален номератор и не знаем какви техници къде има", обясняват от "Булсатком". Днес дори при приемането на разговорите предупреждават за технически проблем в комуникацията между клиенти и централа - минути закъснения в получаването на сигнала. Вероятно това създава още по-сериозни проблеми в комуникациите с един от най-големите оператори на твелевизионни програми.