Мтел прецаква с нова измама клиентите си

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Мтел прецаква с нова измама клиентите си
137658
Източник: Nbox
Снимков материал: pixabay.com
Мтел прецаква с нова измама клиентите си

Мтел  намери нов начин да цака клиентите си. Този път измамата е свързана с такса включване при спрян телефон.

„Услугата” варира от 50 стотинки до 5 лева. Въпросната сума трябва да се плати, когато потребителят иска спреният му телефон да бъде пуснат отново, съобщи Nbox.

 

Това, което жертвата не разбира в момента на плащането на сметката си и въпросната сума за включване, е, че лимитът му се увеличава автоматично с толкова, колкото той е дал за пускането на телефона. Ако например има лимит от 10 лв. разговори над безплатните минути по избрания от него тарифен план и плати 5 лв. само за едно пускане на телефона, лимитът тутакси става 15 лв.

 

За тази немаловажна подробност в офисите на оператора мълчат като риби. Ако човек не се усети следващия месец и повтори грешката си от предходния - да изговори минутите от лимита и пак му спрат телефона, ще плати още 5 лв. и, без да иска, още повече ще „влезе вътре“. Така лимитът може да стигне и до 100 лв., а месечната му сума да набъбне многократно.

 

Направена проверка установила, че сумата от 0.50 лв. и нагоре за пускане на телефона се води гаранционна сума, за която се издава отделен фискален бон. Гаранция за какво обаче плаща потребителят от офисите на оператора не могат да обяснят. Повечето хора няма как да знаят за тези измами, защото никой не им казва как стоят нещата. Затова трябва да се говори за тези неща, нека хората са наясно с тези измами, казват опарени клиенти.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft