Щатската Федерална комисия по търговията (FTC) нареди на производители и търговци на хомеопатични продукти да поставят на опаковката изрично предупреждение, че няма научно доказателство за ефекта, който се твърди, че предизвикват.
Това засяга пазар, който почти не се регулираше досега и в страната обемът му надхвърля 3 млрд. долара по данни на администрацията от 2007 г., пише "Дневник".
Комисията определя и конкретните два текста, които трябва да съдържат опаковките: "Няма научно доказателство, че този продукт действа" и "Твърденията за този продукт се основават единствено на теориите за хомеопатията от XVIII век, които не се приемат от повечето съвременни медицински специалисти."
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари