Поп фолк звездата Кати се похвали с чисто нов бизнес - магазин за бижута, който поне засега стартира онлайн, но изпълнителката има амбициите да го превърне в реален бутик за уникати.
"Това е първият ми бизнес след музиката. Бяха писали, че продавам дрехи, но не е вярно.
Пеперудата Кати призна има ли мъж до нея, защо се е отказала от фолка и какви подобрения по себе си има
С моята приятелка гримьорката Симона Недева коментирахме, че бижутата са като естествено продължение на музиката - коя певица не ги ползва, а един семпъл тоалет може да стане прекрасен с едно бижу. Затова от февруари започнах да го подготвям и си направих профил в Инстаграм kati.mihailova1", споделя Кати, цитирана от "Телеграф".
Към момента Кати е представила над 120 модела – повечето са за дамите, но не са пренебрегнати и кавалерите, а скоро ще има и за деца.
Още при първо отваряне на сайта bijuta.top впечатление прави логото във формата на пеперуди, по аналогия с името на едноименния й хит.
"Направи ми го Едуард Димитров от 3D WEb Design. Благодаря му, доста се постара, както и на хората, които изработват ръчно бижутата. Имам и човек за аксесоари – той ми прави скрънчета и тюрбани, а скоро ще има и диадеми. Всички бижута са изработени от медицинска стомана, а в някои от тях има кристали, смола, както и естествени камъни като ахат, сапфир, седеф", издаде още певицата. И добави, че цените са достъпни, а качеството ще задоволи и най-претенциозните, тъй като тя е известна, че държи да изпипва всичко както трябва.