Звезди публикуват свои снимки в леглото в нова интернет мания, която може да се превърне в следващата " кофа с ледена вода ", съобщава в. "Дейли телеграф".
Кампанията #WakeUpCall в подкрепа на УНИЦЕФ комбинира най-добрите елементи от манията с ледената вода, която доминира интернет през лятото и #nomakeupselfie, която също стана много популярна по-рано тази година.
Новата кампанията УНИЦЕФ призовава хората да публикуват свои снимки, направени веднага след събуждане.
Но за разлика от предшестващата кампания, свързана с грима, тази вече привлича дарения както от жени, така и от мъже. Актьорът и тв водеш Стивън Фрай публикува за своите 7,5 милиона последователи в Туитър своя снимка в леглото с черна тениска и смешно изражение. "Предупреждавам ви, не гледайте", написа Фрай.
Актьорът Том Хидълстън , известен с ролите си в поредицата "Тор" и "Боен кон" на Стивън Спилбърг показа своя снимка с бяла фланела и горнище с качулка, опрян на "занемарена, но шикозна" горна част на леглото. Подобно на предизвикателството с ледената вода, участниците в #WakeUpCall трябва да номинират приятели да публикуват подобни снимки.
Хидълстън номинира актрисата Ема Уотсън , колежката й Кийли Хоус и Джоси Рурк , артистичен директор на лондонския театър "Донмар Уеърхаус". Посланичката на УНИЦЕФ за Великобритания Джемима Хан, която даде начало на новата кампания, публикува своя снимка, докато седи в леглото с разрошена коса и странно изражение, показващо долните й зъби.
"Първо публикувайте видео на вашия #wakeupcall или ваша снимка. След това номинирайте трима приятели да ни покажат своя #wakeupcall и да помогнат за събуждането на други хора за кризата на сирийските деца", призова Хан в Туитър.
Дарените пари по време на кампанията ще отидат за Извънредния фонд за Сирия на УНИЦЕФ.