Благодарение на новороденото си дете, актрисата Ралица Паскалева е напът да обере най-богатия урожай в кариерата си. Всевъзможни фирми за бебешки стоки и услуги я затрупаха с предложения, а на нея й остава само да прибере парите.
Припомняме, че вторият й син проплака на 5 октомври.
Този факт, съчетан с популярността й от малкия екран я прави изключително ценна за рекламодателите и към днешна дата фирмите наддават, за да я спечелят като рекламно лице, което си личи и от публикациите й в социалните мрежи.
Още преди да излезе от болницата, родилката и съпругът й показаха къде са замразили стволови клетки на бебето, чието име все още е тайна. Повече от очевидно е, че това бе реклама на въпросната фирма, която се вижда ясно в клипа. Оказа се, че по-големият им син Максим, който е на 5, също има замразени стволови клетки в тази фирма.
След това актрисата показа и подробно видео как съпругът й разопакова бебешката количка, а баткото се крие в кашона, на който отново ясно се вижда марката, което е знак, че всичко това не се случва току-така, а е чиста проба реклама, за която е платена солидна сума, пише Уикенд
Предполага се, че занапред Ралица ще се окаже фенка на една-единствена марка адаптирано мляко (дори и да реши да кърми) на точно определени бутилки, стерилизатори, пюрета, бебешка козметика и хранителни добавки. Да не пропускаме и дерматологичната клиника, в която по всяка вероятност ще изглажда кожата си след раждането, както и на всевъзможни стоки и услуги за млади майки.
Към днешна дата тя е рекламно лице на малкия екран единствено на омекотител за дрехи, но рекламите в интернет пространството с нея, тепърва започват.