Годишно българите харчат около половин милиард лева във веригите за бързо хранене .
Последните данни от проучване на този пазар са на "Евромонитор интернешънъл" от 2010 г. Тогава е изчислено, че оставяме около 400 млн.
С откриването на нови молове в София, естествено, и броят на обектите за бързо хранене се увеличава.
Логично е, защото столицата е единственият град у нас, в който населението расте, казва Дора Иванова от фирма, която държи правата за франчайз на няколко световни вериги. Тенденцията до средата на 2009 г. била за бърз растеж, но след това кризата се е отразила и на този сегмент от пазара.
Все пак през последните 2 г. с увеличаване на заведенията оборотът е преминал 500 млн. лв., изчисляват експертите. В сметките влизат и продажбите на дюнери и пица на парче.