Огромната популярност, която риалитито "Ергенът" даде на никому неизвестния преди Виктор Стоянов , си има своите бели и черни страни. " Ергенът " смело яхна вълната на успеха и успя да забогатее рязко след участието си в предаването.
Профилът на Виктор се е превърнал в магазин „всичко по левче”. Стоянов наскоро рекламира коучинг центърът за личностно развитие ( с хаштаг „секс”?!?), търговски център, кафе, хотел, онлайн залагания, парфюми, енергийна напитка и торта, пише Lupa.bg. Последните две пораждат доста противоречиви коментари от последователите на фитнес инструктора, който е признавал, че спазва железен режим, не си позволява да яде сладко и да пие енергийни напитки които са пълни с подсладители и имат доста калории.
Виктор най-много се страхува да загуби стройното си тяло, защото има само него. Е, защо тогава ни промотира неща, които никак не се вписват в режима му и е ясно като бял ден, че не ги използва? Отговорът е - за пари, за много пари.
"На какво ли не са способни родните инфлуенсъри за кинти. Дори да си продадат душата и да рекламират опасни неща за подрастващите, които са основната аудитория на Викторчо" - коментират възмутени потребители в нета.