Българска кампания стана победител на Golden World Awards. Популяризирането на реставрираната крепост " Цари Мали град " грабна световен приз.
Само за половин година стотици хиляди българи и чужденци разгледаха крепостта. Признанието е за община Самоков, която реши да привлича нашенци и чужденци към възроденото бижу с инициативата си "Една легенда оживява". Кампанията спечели първото място на наградите Golden World Awards на Международната PR асоциация (IPRA). Проектът бе отличен от международно жури в категорията "Пътуване и туризъм" и е единственият от България с награда във форума. Изпълнител на кампанията за привличане на повече туристи бе APRA Porter Novelli Group.
Golden World Awards са учредени през 1990 г. и се присъждат ежегодно на най-добрите комуникационни кампании в света. В IPRA членуват над 700 души от 80 страни по целия свят.
Golden World Awards са учредени през 1990 г. и се присъждат ежегодно на най-добрите комуникационни кампании в света. В IPRA членуват над 700 души от 80 страни по целия свят.
С хълма Свети Спас до самоковското село Белчин са свързани легендите за древно селище, известно като "Цари Мали град", което означава "малък Цариград". През 2007 г. там започват археологически проучвания. Поради откритията управата на Самоков създаде проекта "Реставрация, консервация, социализация и експониране на късноантична крепост с църковен ансамбъл и оброк Цари Мали град", който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари