Слави изненада всички с това, което мисли да прави след големия край на шоуто му.
Той ще има импресарска агенция, в която ще включи не само най-добрите български актьори, но и легенди от естрадния бранш, които в момента се скитат „немили-недраги“ и сами поемат участия, разходи и концерти.
Близки до него твърдят, че някогашният кукувец планира да се захване сериозно с продуцентска дейност и да се превърне в пряк конкурент на Митко Пайнера. Впрочем тази дейност не му е чужда, тъй като в началото на демокрацията Трифонов основа БМК, с която подкрепяше не само „Ку-ку бенд“, но и редица родни певци като Кали, Сашо Роман, Нина Николина, Мария Илиева, КариZма и други, пише „България Днес“.
Най-вероятно след края на шоуто музикантите от „Ку-ку Бенд“ няма да спрат да създават нови песни – както за оркестъра, така и самостоятелни.
Слави планира да им вдигне хонорарите, защото след като спре шоуто, към тях ще има голямо търсене. Най-вероятно в „Седем Осми“ Трифонов ще вземе и други изпълнители.
"Това с импресарската агенция е много хубава идея, тъй като в момента забавният бранш е много разделен – освен фолккомпанията всички останали се спасяват еднолично – кой с продуцентски къщи, кой с приятели, споделят близки до Слави. Проектът на водещия бил да продуцира не само собствените си артисти, балет, музиканти, а да се разпростре и из естрадния жанр, цирковото изкуство и актьори, които са на свободна практика. В момента всичките му идеи се пазят в тайна от страх за изтичане на информация.