Facebook въвежда нови бутони, които да позволят по-доброто изразяване на емоционалното състояние на потребителите.
Скоро 1,6 милиарда потребители на Facebook ще разполагат с повече възможности за бързо изразяване на чувствата си в най-голямата социална мрежа в света, пише CBS News, цитирана от Фокус.
След четири месеца на тестове в САЩ, изпълнителният директор Марк Зукърбърг заяви, че “съвсем скоро” шест нови емоции ще бъдат добавени в социалната мрежа в глобален мащаб.
Зукърбърг не уточни точните срокове, докато обсъждаше новата функция с анализатори по време на представянето на доклада за приходите от последното тримесечие.
Допълнителните възможности ще разширят изразността на Facebook отвъд добре познатия пръст с вдигнат палец, който хората натискат, за да покажат, че харесват публикация, фотография или видеоклип.
Новите реакции ще включват символи за “angry” (яд, възмущение), “sad” (тъга), “wow” (удивление, учудване), “haha” (смях) и “love” (любов).
Искаме хората да могат да споделят всичко, което има значение за тях, не само щастието.
"Хората ще ги харесат, когато ги видят", отбелязва Зукърбърг.
Facebook се надява, че по-големият избор ще насърчи потребителите да споделят мислите си по-често и да прекарват в социалната мрежа дори по-дълго време, отколкото вече прекарват.
Компанията тества различни видове реакции в Чили, Филипините, Португалия, Ирландия, Испания, Япония и Колумбия.
Зукърбърг посочва, че инженерите на Facebook трябва да направят още промени, преди новите функции да бъдат предложени в други части на света.