3 Юли 2015
8452
Снимков материал: pixabay.com
Фейсбук промени логото си , но на пръв поглед е почти невъзможно да се види разликата.
Става дума за минимални изменения на шрифта, и най-вече се вижда промяната на буквата "а". Цветовете са останали същите, както и версията на лого, където се появява само буквата "б".
Фейсбук за последен път промени логото си през 2005 г., а компанията обяви, че промяната е направена с цел да изглежда "по-достъпен" и "лесен за използване".
Дизайнът изготвят дизайнерите на Facebook, начело с творческия директор Джош Хигинс, в сътрудничество с Ерик Олсън.
- След като разгледахме всички възможности, заключихме, че е достатъчен само редизайн, а не изцяло нов дизайн, заяви Хигинс.
Новата версия на логото ще се появи скоро.
Редактор: Петя Иванова
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари