Мтел се раздели с трима дългогодишни служители на ключови позиции, съобщи КРОСС. С поста директор „Развитие на продукти, услуги и бизнес решения" се раздели Евгени Каракановски, който е част екипа на компанията от самото й формиране през 1995 година.
Сред ключовите проекти с негово участието са интеграцията на Мегалан Нетуърк и Спектър Нет, представянето на фиксирани услуги, също така и въвеждането на някои от най-иновативните продукти на българския телекомуникационен пазар. Деян Пеловски е отстранен от длъжността мениджър „Управление на канали за продажби". Той напуска компанията след като работи на различни мениджърски позиции в направление „Маркетинг" от 1997 година до сега. Измежду проектите, в които е работил, е ключовият Customer Experience.
Стефан Георгиев, директор на „Анализи и управление на стойността", по същия начин вече няма да е част от Мобилтел, той също е отстранен. Той е в компанията от 2001 година и има голям опит в областта на маркетинга и рекламата, придобит в Мтел, също така и във Velcom, където е работил в продължение на пет години, преди да се върне отново в Мтел в края на миналата година.
От утре, 1 ноември, позицията директор „Развитие на продукти, услуги и бизнес решения" ще бъде дадена на Андреас Елснер, сегашният директор „Маркетинг". В добавка към тази позиция, той ще поеме временно ръководството и на дирекция „Анализи и управление на стойността" и „Управление на канали за продажби".
Дирекцията „Маркетинг" преминава временно на подчинение на Танасис Кацирубас, главен изпълнителен директор и главен директор „Маркетинг".
Стефан Георгиев, директор на „Анализи и управление на стойността", по същия начин вече няма да е част от Мобилтел, той също е отстранен. Той е в компанията от 2001 година и има голям опит в областта на маркетинга и рекламата, придобит в Мтел, също така и във Velcom, където е работил в продължение на пет години, преди да се върне отново в Мтел в края на миналата година.
От утре, 1 ноември, позицията директор „Развитие на продукти, услуги и бизнес решения" ще бъде дадена на Андреас Елснер, сегашният директор „Маркетинг". В добавка към тази позиция, той ще поеме временно ръководството и на дирекция „Анализи и управление на стойността" и „Управление на канали за продажби".
Дирекцията „Маркетинг" преминава временно на подчинение на Танасис Кацирубас, главен изпълнителен директор и главен директор „Маркетинг".
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари