Всички искаме да летим със самолет и се покланяме в този момент, когато самолетът изведнъж ускорява и излита. От този момент вече нищо не ни държи здраво на земята и се намираме в ръцете на хора, които дори не знаем как изглеждат. Но пилотите, стюардесите и целия екипаж от авиационни специалисти, крият тайни, които никога няма да ни разкрият.
Знаете ли, че от момента, когато се свалят маските за кислород имате само 15 минути кислород? Това е достатъчно време за пилота да приводни самолета на ниска височина, където ще можете нормално да дишате.
Истинската причина защото при кацане вечер светлините се гасят е, че очите ви са адаптират към мрак, ако нещо тръгне на зле и ви трябва време да се евакуирате от самолета.
Знаете ли, че мълнията винаги засяга малко самолета в полет, въпреки че не се чувства? Ах, не трябваше да ви казваме това ...
WC-то може да се отключи и отвън, тъй че си избийте тази идея от ума, че можете да заключите и да правите някои забранени неща.
Пилотите в самолетите имат резервна храна в случай ,че храната, предназначена за този полет е повредена или отровна.
Ако се случи инцидент по време на полет, повечето самолети могат да летят само с един двигател.
Все още няма професионално обяснение защо трябва да изключваме мобилните и компютрите по време на полет, ноо със сигурност има известно ужасно обяснение.
На стюардесите никой не им оставя бакшиш. Ако можете да оставяте бакшиш на сервитьорката в някое кафе, сигурно е, че можете да оставяте бакшиш и на стюардесата, която се грижи за вас 10 часа на височина седем хиляди километра.
Самолетът чиито двигатели поради някаква причина са престанали да работят, може да лети дълго време - най-критично е излитането и кацането.
Водата в самолетите е наистина мръсна. Някои от самолетите са стари на 50 години, а толкова стари са и резервоарите за вода, които никога не се почистват.
Защо в тоалетните има пепелник, когато пушенето е забранено? Специалистите заключават, че въпреки че не трябва да пушат, има случай някой да запали цигара и трябва да има сигурно място за гасене.