Понякога не сме наясно какво впечатление правим на околните с поведението си. Това са няколко навика, които може би притежавате и които ви пречат да израствате в кариерата си.
1.
Ако сте имали много работа днес е нормално да сте напрегнати, изморени и да искате да споделите с някой колко ви е трудно. Ще възникне проблем, ако направите това пред грешния човек. Много внимавайте кога, какво и на кой го казвате, защото е много вероятно да стигне до шефа.
2. Постоянно сте негативни
Ако идвате на работа неразположени и настроени негативно, колегите ви ще почнат да ви избягват.
3. Зависими сте от социалните мрежи
Ако сте зависими от социалните мрежи и седнете на компютъра дори и през почивката, тогава производителността ви намалява.
4. Винаги казвате това, което мислите
Има голяма разлика между честни отношения и използване на истината като оръжие, за да нараните някой друг. В професионалната среда е много важно да мислите за последствията, преди да кажете нещо, което мислите.
5. Не се правете на глупак
Ако разказвате вицове и разсмивате другите и за това всички ви искат в офиса, внимавайте, защото това е нож с две остриета. В дадена ситуация, когато е важно да ви разберат, може околните да си помислят, че не сте сериозни.