Социалната мрежа ще добави две нови секции – Shopping и Services, които ще улеснят фирмите да предлагат своите продукти и услуги директно от страниците си във Facebook, съобщи компанията на пресконференция в Калифорния.
В момента Facebook има 45 милиона страници. Секцията Shopping (Пазаруване), която се тества от юли месец, ще позволи на търговците да представят и продават продуктите си направо от Facebook страницата.
По подобен начин Services (Услуги) ще помага за промотирането на фризьорски салони, автосервизи и др.п.
Двете секции са все още в тестов период, но според компанията ще бъдат активирани до броени седмици, информира bTV.
Facebook ще улесни и комуникацията между клиенти и фирми, като в момента тества три нови бутона: Call Now (Обадете се сега), Send Message (Изпратете съобщение) и Contact Us (Свържете се с нас).
На същата пресконференция компанията припомни и някои скорошни промени в административния панел на страниците.
Продължават тестовете и на виртуалния асистент „М”, който ще изпълнява задачи по заръка на клиентите – резервация на билети или маса в ресторант, онлайн покупки и др.п.
По всичко личи, че, за добро или лошо, Facebook ще продължи да обсебва ежедневието ни. Съвсем наскоро социалната мрежа отбеляза първото денонощие, в което е била ползвана от един милиард души, предаде "Блиц".