Ползвателите на услугите на Топлофикация София , които са шокирани от необяснимо големите сметки през април, могат да възразят срещу дружеството в рамките на 45 дни.
Въпреки извънредната проверка, която КЕВР прави. Тя е независима, тече самостоятелно и не се знае кога точно ще приключи.
Срокът за възражение тече след края на периода, за който се отнася сметката.
За това призовават от „Ние, потребителите“.
Те алармират за това, защото в устни разговори касиерите на топлофикация съветват клиентите с големи сметки да изчакат приключването на проверката.
От компанията не са обяснили защо сметките през април за по-големи от тези през по-студените месеци януари и декември.
От Асоциацията на топлофикациите рутинно успокояват, че ако има надписани сметки, те ще бъдат коригирани при изравняването.
Само подадената официална жалба информира надлежно търговеца за вашите претенции към коректността на начисленията.
Независимо от жалбата, трябва да платите сумите в срок. Не може да чакате отговор на оплакването.
Ако не платите, ще започнат да текат лихви до момента на заплащането. След разглеждане на жалбата, при надвнесени суми, те ще бъдат възстановени при корекция.
Срокът за отговор на възражението е 30 дни, когато има нужда от проверка на място или чрез търговеца, който организира дяловото разпределение.
Ако не сте доволни от отговора, може да се обърнете към КЕВР.