Компанията " Unilever " има готовност да пласира на американския пазар най - новия сладолед " Gold Ice Cream ". Той е направен от ванилия с пълнеж от карамел от морска сол и покрит с белгийски шоколад, златист цвят.
Известно е и сътрудничеството на "Unilever" с модния свят, което датира от 2011 г., когато за първи път представи на американска земя марката "Magnum". Този път компанията е ангажирала модния дизайнер Зак Посън, когото спонсорирала за изработката на бляскавата 24 - карата златна рокля . Роклята се състои от 10 000 ръчно изрязани златни листенца. На дизайнерския екип бяха необходими две седмици за ръчното изработване на роклята. Тя е оценена на близо 1,5 млн. долара. В публичното пространство дебютът на роклята ще е за премиерата на късометражния филм на "Magnum" "As Good as Gold" на "Tribec Film Festival". Мероприятието ще се проведе в средата на месец април тази година, а бразилския модел и актриса Каролин Кореа ще се разходи с роклята по златния килим. От "Unilever" обясняват, че Посън е бил избран заради известността му с елегантните вечерни тоалети. Самият дизайнер пък казва, че роклята и сладоледа представляват чувственост и лукс, а роклята имитира чувствения начин, по който се топи сладоледа.
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари