Бляскава, 24 - каратова златна рокля за реклама на сладолед

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Бляскава, 24 - каратова златна рокля за реклама на сладолед
4971
Източник: БГНЕС
Снимков материал: pixabay.com
Бляскава, 24 - каратова златна рокля за реклама на сладолед

Компанията " Unilever " има готовност да пласира на американския пазар най - новия сладолед " Gold Ice Cream ". Той е направен от ванилия с пълнеж от карамел от морска сол и покрит с белгийски шоколад, златист цвят.

Известно е и сътрудничеството на "Unilever" с модния свят, което датира от 2011 г., когато за първи път представи на американска земя марката "Magnum". Този път компанията е ангажирала модния дизайнер Зак Посън, когото спонсорирала за изработката на бляскавата 24 - карата златна рокля . Роклята се състои от 10 000 ръчно изрязани златни листенца. На дизайнерския екип бяха необходими две седмици за ръчното изработване на роклята. Тя е оценена на близо 1,5 млн. долара. В публичното пространство дебютът на роклята ще е за премиерата на късометражния филм на "Magnum" "As Good as Gold" на "Tribec Film Festival". Мероприятието ще се проведе в средата на месец април тази година, а бразилския модел и актриса Каролин Кореа ще се разходи с роклята по златния килим. От "Unilever" обясняват, че Посън е бил избран заради известността му с елегантните вечерни тоалети. Самият дизайнер пък казва, че роклята и сладоледа представляват чувственост и лукс, а роклята имитира чувствения начин, по който се топи сладоледа.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft