Т.нар. сайтове за колективно пазаруване са една от най-новите модни тенденции при онлайн покупките, която набира все повече популярност не само по света, но и в нашата страна. Заедно с това изцяло новият бизнес модел, с който български и международни търговци заливат социалните мрежи и Интернет пространството, става много коментирана и нерядко нападана от медиите тема. Основната причина е, че както във всеки случай, където е замесен някакъв вид търговия, съществува не само теоретична, но и реална възможност за злоупотреби или измами.
Това, разбира се, поставя на дневен ред въпроса как да се избегне реалната опасност потребителите да станат жертви на такива, още повече, че таргет групата е млади активни жени на възраст между 23 и 40 години – аудиторията, която според много изследвания пазарува повече и по-бързо взима решения. До колко обаче потребителите внимават какво точно купуват никой не може да каже. За какво трябва да внимавате: