След световния дебат дали роклята е синьо-черна или бяло-златна и след откритието, че първият вариант е отговорът, най-чудната история в интернет получи своето продължение. Този път няма никаква мистерия, посланието е ясно - да се спре насилието срещу жените .
"Защо е толкова трудно да се види, че е черно-синя? Единствената илюзия, която съществува е, че това е неин избор. Една от шест жени е жертва на насилие. Спрете насилието над жените ", гласи съобщението на организацията" Salvation Army ", която поведе кампания срещу домашното насилие.
С избора на световно-известната рокля за своята кампания, организацията направи отличен ход.
Във Великобритания всяка седмица една жена става жертва на домашно насилие . Кампаниите срещу малтретиране на жените в тази страна расте от ден на ден, а тяхната цел е всички да разберат колко много може да се направи за предотвратяване на насилието.