Ню Йорк. ТВ каналът Fox, който излъчва финала на първенството по американски футбол (Super Bowl), забрани излъчването на реклама с участието на Скарлет Йохансон .
Не сексапилът на Скарлет обаче е причината за спирането на рекламата. Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки. Машината газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Sorry, Coke and Pepsi!" ("Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси"!). В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси". "Кой рекламодател в Америка не споменава марката на конкуренцията? Такива неща се случват в Китай! Аз съм разочарован като американец", заяви Бърнбаум пред USA Today. Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.