На 6 ноември в 10 часа врати ще отвори най-новият търговски център в София – София Ринг Мол. Търговският център от ново поколение разполага с близо 200 магазина и представя над 400 марки, 100 от които напълно нови за българския пазар.
Търговският център предлага на клиентите си още безплатен паркинг с близо 3 500 места. София Ринг Мол е с отдаваема търговска площ от близо 105 000 кв. м. Инвестицията в проекта възлиза на 130 млн. евро. Инвеститори са гръцките компании Foirlis Group и Danaos Group. В най-новия търговски център потребителите ще открият стотици вече познати и нови бизнес брандове, сред които Julia Bergovich, Next, M&Co, Shana, Oasis, Claire's, Coccinelle, Barbour и ювелирната изработка на бижутата Tous.
Други основни марки, които се представят от ключови наематели в търговския център, са Lauren by Ralph Lauren, Lacoste, DKNY, Calvin Klein, Armani, Chanel, Bvlgari, Guerlain, Chloe, Dior, Jennifer Lopez, Matou France, Alouette, Grant, Helmi, Sabbato, More & More, Migato, Helmi, Chip&Chip. В София Ринг Мол се помещава и най-големият универсален магазин – notosgalleries. В него на площ от около 6 500 кв. м са представени облекла на 100 световни бранда, аксесоари, чанти и обувки на 50 известни марки, козметика и парфюми на 100 различни популярни бранда и 50 марки стоки за дома. За забавлението на посетителите на търговския център се грижи най-големият закрит център за забавление - FUNTASY Ring Park. Той се простира върху площ от над 6 000 кв. м и предлага забавления за деца на всички възрасти.
Посетителите на FUNTASY Ring Park могат да избират между атракциони като истинска ледена пързалка, въртележка, арена за каране на колелета, различни надуваеми атракциони и трамплини, сцена за представления и парти зони за тържества и рождени дни. Други магазини на разположение на посетителите включват имената на Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Cine‘ Grand и Sofia Karting Ring. Картинг пистата отговаря на най-съвременните тенденции и е най-голямата на закрито у нас. Тя е с дължина от над 600 метра и широчина от 7 метра, като за нея са закупени 29 нови картинга, сред които ще има и такива, предназначени за деца на възраст между 6 и 12 години. Заедно с ИКЕА, София Ринг Мол ще предложи на посетителите си над 50 000 кв. м магазини за мебели и аксесоари за дома, което го прави най-големия център за такива стоки в България.
Новият търговски център поставя акцент не само върху пазаруването, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. С тази идея е съобразена и ахритектурата му. Откритите зелени площи на търговския център са в размер на 28 000 кв. м, с което не може да се похвали друг търговски обект у нас. Още с влизането си, след официалното отваряне на вратите на 6 ноември, посетителите ще бъдат посрещнати от музикално изпълнение на гайдари и танцов ансамбъл „Българе“.
На ниво 1, до магазин notosgalleries, ще бъде поставена голяма сцена, на която през първите 4 дни след откриването ще се случват множество забавления. Първа на нея ще се качи победителката от миналия сезон на X Factor - Жана Бергендорф, а в следващия ден гостите ще могат да чуят първия победител от известното шоу – Рафи.
Те ще се насладят на изпълненията на Любо Киров и D2 през първия работен уикенд на мола В програмата са включени още балет „Нова“, латино и джаз банди, както и безплатно рисуване на карикатури за всеки, който желае. Най-малките посетители на търговския център също няма да останат пренебрегнати. Оригами, рисунки, куклено шоу и други забавления очакват малчуганите. За да направи дните на своето откриване наистина специални, София Ринг Мол организира и лотария с множество различни интересни награди, както и голяма награда от 5 000 лева.