Вижте кои вериги ще заместят Карфур в моловете

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Вижте кои вериги ще заместят Карфур в моловете
18866
Снимков материал: pixabay.com
Вижте кои вериги ще заместят Карфур в моловете

Новата българска верига – "АБО Маркет" (АБО - Агро, Био, Органик) взима два търговски обекта в софийските "Дъ Мол" (The Mall) и "България Мол" (Bulgaria Mall) в София

Български вериги за хранителни стоки заемат освободените търговски площи в моловете на веригата "Карфур", сочи докладът на консултантската компания MBL/CBRE за второто тримесечие на годината.Новата българска верига – "АБО Маркет" (АБО - Агро, Био, Органик) взима два търговски обекта в софийските "Дъ Мол" (The Mall) и "България Мол" (Bulgaria Mall) в София. Във варненския "Гранд Мол" (Grand Mall Varna) се нанася "Пикадили", в бургаския "Галерия" (Galleria Burgas) – "Лидл", а в плевенския "Мол" (Mall Pleven) – местна верига за хранителни стоки.

За обектите на "Карфур" в моловете в Стара Загора и Русе все още няма наематели, показа проучване на Mediapool.

Идеята на новата българска верига "АБО Маркет" е да представи качествени продукти, произвеждани от малки семейни фирми, чиито стоки не могат да намерят място в големите вериги заради високите такси за влизане.

Именно това означава и абревиатурата АБО – Агро, Био, Органик. До момента компанията има сключени около 350 договора с български производители. Плановете им са да отворят първия си обект в "България Мол" през октомври, а след това и в "Дъ Мол".

Проектът се управлява от регистрираното през миналата година дружество "Вердон Инвест" в Перник. То е собственост на Кирил Венков Георгиев, според Търговския регистър.

Хранителните вериги – най-активни на пазара на търговски площи

Хранителните вериги са били най-активни на пазара на търговски площи през второто тримесечие на 2016 г., сочи докладът на MBL/CBRE. Те са наели нови 8350 кв.м площи в сравнение с 10 500 кв.м спрямо предходното тримесечие.

"Лидл" отваря първия си магазин на площ от 2200 кв.м в мол - в "София Ринг Мол" (Sofia Ring Mall) през есента.

"Кауфланд" започна строителството на нов обект в района на "Красно село" в столицата. Плановете са магазинът да бъде отворен в началото на 2017 г. на площ от 6400 кв.м. Веригата има намерение да започне изграждането и на нов обект в Ловеч.

"Била" остава лидер по брой магазини в страната със 103 обекта. Плановете на компанията са до края на годината да отвори още седем нови магазина във Варна, Бургас, Хасково и Кюстендил.

Мол "Марково тепе" в Пловдив отваря врати наесен

Единственият мол, който ще отвори врати тази година, е "Марково тепе" в Пловдив, става ясно от доклада на MBL/CBRE.

Това ще добави нови 18 000 кв.м търговски площи към 760 000 кв.м в молове. От тях 428 хил. кв. м са в София, а останалите са извън столицата, сочат данните на консултантската компания.

Мол "Марково тепе" в Пловдив беше придобит в началото на 2015 г. от строителната компания "Джи Пи груп", която се свързва с шефа на "Лукойл България" Валентин Златев.

Ръстът на вътрешното потребление е основният двигател на отварянето на нови търговски обекти предимно в София и големите градове. Продажбите на дребно растат с 6.4% на годишна база през април, сочат данните на Националната статистика.

С над една пета се е увеличила търговията на дребно на облекло и обувки, следвана от продажбите на хранителни стоки, напитки и цигари, показват още данните на НСИ.

Редактор: За Жената
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft