1 Февруари 2014
65176
Снимков материал: pixabay.com
Неотдавнашно британско изследване показа, че жените започват да се превръщат в майките си , когато навършат 31 години. Проучването разкрива, че жените със своето поведение и по отношение на вкусовете повече приличат на майките, когато навлезат в четвъртото десетилетие от живота си, а основното събитие е раждането на първото дете.
Повече от половината от анкетираните са заявили, че са престанали да се противопоставят на своите майки и започнали да се държат като тях след 30-та година.
Заключение от изследването е, че решаваща година за тези промени е 31-та. Петдесет и един процента от 1000 анкетирани, вр проучването, заявили, че майка им е жена, която е въплъщение на това, което искат в живота. На второ място е сестрата (18 на сто) , на трето бабата (10 на сто), а на четвърто приятелките (8 на сто).
Повече от една трета от тях са заявили, че най-много се сближават с майка си, след раждането на първото си дете. Че жените повече приличат на майките си, след 31 -та година, показва и фактът, че след това започват да се радват на същите телевизионни предавания и сериали (24 на сто) , че имат същото хоби (16 процента) използват същите изрази (15 на сто) и че ги привличат едни и същи мъже ( 10 процента ).
Изследването поръча компанията " Доти Бинго " , след като в анкетата е установено, че 80 процента от жените , които играят бинго това хоби са наследили от своите майки, баби или от други жени роднини.
Заключение от изследването е, че решаваща година за тези промени е 31-та. Петдесет и един процента от 1000 анкетирани, вр проучването, заявили, че майка им е жена, която е въплъщение на това, което искат в живота. На второ място е сестрата (18 на сто) , на трето бабата (10 на сто), а на четвърто приятелките (8 на сто).
Повече от една трета от тях са заявили, че най-много се сближават с майка си, след раждането на първото си дете. Че жените повече приличат на майките си, след 31 -та година, показва и фактът, че след това започват да се радват на същите телевизионни предавания и сериали (24 на сто) , че имат същото хоби (16 процента) използват същите изрази (15 на сто) и че ги привличат едни и същи мъже ( 10 процента ).
Изследването поръча компанията " Доти Бинго " , след като в анкетата е установено, че 80 процента от жените , които играят бинго това хоби са наследили от своите майки, баби или от други жени роднини.
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари