Нова измама за кредит, ако си с лошо кредитно досие, се вихри в София. За това алармира Марио Евстатиев, който писа възмутен до БЛИЦ и разказа историята си.Целта на измамата била да те накарат да се застраховаш срещу 50 лева, а после няма връзка с номера.
„Бих искал да Ви сигнализирам за нов вид измама, разпространена в София.
Става дума за т.н. "Кредиди за хора с лошо кредитно досие", започва разказа си Марио. - На централни места в София (например, на спирката на автобуси и трамваи на бул. „Христо Ботев” и ул. „Клокотница” и на спирката на автобуси и тролейбуси на бул. „Сливница” и бул. „Христо Ботев”) е разлепена гръмка обява за потребителски кредити с кандидатстване по телефон. Даден е телефон за връзка 0877 657 6**. В обявата още е упоменато, че кредити се отпускат срещу задължителна застраховка ( такса от 50 лв. ) в 7 дневен срок след одобряване.”
Марио позвънил на номера и провел дълъг разговор, в който се уточнявали различни неща.
„След като поискаха единния ми граждански номер и ми зададоха няколко въпроса относно източници на доход и желана сума (разговорът продължи около 6 минути), ми обясниха, че съм одобрен за исканата от мен сума, но за да бъде изпратен мобилен кредитен консултант у дома, където да подпишем договор и да усвоя сумата, следва да заплатя таксата от 50 лв. чрез Ипей или от каса на ИзиПей по клиентски номер (КИН) 24250762**. На 18 ноември изпълних и това изискване и се свързах отново на посочения телефон, където ми отговориха, че ще бъде изпратен консултант и че плащането ми е прието. В понеделник, 23 ноември, позвъних отново и получих отговор, че съм записан за сряда – 25 ноември. Във въпросния ден звъннах около обяд, но ми затваряха телефона непрекъснато. Продължих да звъня през целия ден, но отново ми затваряха. Успях да се свържа с "кредитната фирма" едва към 18 часа и на въпроса ми кога ще бъда посетен от кредитен инспектор, ми отвърнаха, че това ще стане в четвъртък – 26 ноември вчера. Вчера отново правих опити, но ми се затваряше непрекъснато. Днес телефонът е напълно изключен, с което ми стана ясно, че съм станал жертва на измама и че парите, които съм платил уж за застраховка, всъщност са отишли на вятъра”, разказва още Марио.
Марио позвънил на номера и провел дълъг разговор, в който се уточнявали различни неща.
„След като поискаха единния ми граждански номер и ми зададоха няколко въпроса относно източници на доход и желана сума (разговорът продължи около 6 минути), ми обясниха, че съм одобрен за исканата от мен сума, но за да бъде изпратен мобилен кредитен консултант у дома, където да подпишем договор и да усвоя сумата, следва да заплатя таксата от 50 лв. чрез Ипей или от каса на ИзиПей по клиентски номер (КИН) 24250762**. На 18 ноември изпълних и това изискване и се свързах отново на посочения телефон, където ми отговориха, че ще бъде изпратен консултант и че плащането ми е прието. В понеделник, 23 ноември, позвъних отново и получих отговор, че съм записан за сряда – 25 ноември. Във въпросния ден звъннах около обяд, но ми затваряха телефона непрекъснато. Продължих да звъня през целия ден, но отново ми затваряха. Успях да се свържа с "кредитната фирма" едва към 18 часа и на въпроса ми кога ще бъда посетен от кредитен инспектор, ми отвърнаха, че това ще стане в четвъртък – 26 ноември вчера. Вчера отново правих опити, но ми се затваряше непрекъснато. Днес телефонът е напълно изключен, с което ми стана ясно, че съм станал жертва на измама и че парите, които съм платил уж за застраховка, всъщност са отишли на вятъра”, разказва още Марио.
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари