22 Юли 2016
12961
Снимков материал: pixabay.com
Комисията за регулиране на съобщенията реши проблема на 67-годишен пловдивчанин с Виваком точно за две минути. Това се случи предиобед, когато ведомството отвори временна приемна за граждани в Областна управа.
Димитър Граматиков близо година настоявал пред мобилния си оператор да му изпращат хартиени фактури, а не електронни, пише "Марица".
Съпругата ми подписала договора, без да се задълбочи в тази клауза, обяснява пенсионерът. Проблемът е, че семейството няма компютър и така не може да разбере въобще откъде се натрупват сметките.
"Звъняли сме многократно на компанията, но така и не ни обслужиха", разказа бай Митко.
По време на приемната обаче членове на КРС веднага се свързали с Центъра за обслужване на клиенти и след като се представили, проблемът се решил веднага.
Редактор: За Жената
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари