Успешните хора са известни с това, че имат добре организирани работни дни, знаят точно какво и кога трябва да направят, имат цели и ежедневно се стремят към постигането на същите.
За да бъдете професионални и успешни в организацията на своя работен ден, първо трябва да определите понятието време . Времето за всеки има субективна оценка, тъй като едни смятат, че за писане на текст един час е твърде много, други пък смятат, че са необходими още два часа, за същото. Някой мисли, че е необходимо ежедневно да се вижда с партньора, за други пък това е загуба на време. Следователно най-важното е да смятате, че вие управлявате времето си.
Ак предпочитате да неправите нищо по цял ден, да гледате телевизия и да не планирате времето си, тогава този текст не е за вас.
Но ако смятате, че времето е важно и искате умело да използвате, тогава ви даваме 5 съвета, с които ще имате успешно организиран работен ден.
1. Планирайте утрешния ден още от предишната вечер
Преди да си легнете уверете се, че утрешният ден ще започнете с някаква цел. Може да си напишите плановете за утрешния ден. Би трябвало да планирате поне 4 дейности за всеки ден: една трябва да бъде свържана с работата, един за лична активност и две дейности за работа върху осъществяването на мечтите ви.
2.
Избегнете нервирането, така че ще изпълните целия план. Ако планирате, че една работа ще свършите от 8:00 до 8:45, а следващата веднага след нея, от 8:46 до 10:00, вярвайте, че една от тях няма да бъде успешна. Следователно, трябва в плана да оставите място за непредвидени ситуации, които се случват през деня, фактори, които ще ви попречат или ще отложат дейности и времето за почивка от една дейност към друга. Така със сигурност ще имате успешен ден без главоболия.
3. Започнете деня с изпълнение на нещо особено важно
Когато ядете първо изядете това, което по-малко ви харесва, а по- сладкото оставете за удоволствие по- късно. Същото е и със задълженията и работата. Ако трябва да прекъснете дадена важна задача през деня, първо това направете. По този начин по-късно дори и нищо друго да не успеете да приключите ще бъдете доволни, че сте извършили поне едно важно задължение.
4. Не се разсейвате от основните си задължения
Разбира се, че може понякога да проверявате какво се случва на вашия Facebook или Twitter акаунт, но не забравяйте, че всичко, което трябва да направите за успешен ден е да имате план и да не позволявате нищо да ви отклони от него. А ако все пак успее нещо да ви отклони вниманието, забележете колко дълго се задържите на нещо, което не е в рамките на вашата работа или цел.
5. Приемете факта, че не може всичко в един ден да се направи
Не можете да свършите всичко в един ден. Вместо да започнете някакъв голям проект и да бързате да приключите в един ден, по-добре го разделете на няколко сегмента, така че ще можете да работите сериозно на него, два - три или няколко дни. Не се нервирайте, ако не успеете да свършите всичко точно в един ден. Ще приключите следващия път с по-добра организация.