Предаден мъж намерил доста интересен начин да отмъсти на невярната си жена, защото му изневерила с шефа ѝ. Оставил съобщение за хотела, което няма равно! С живописен речник описал колко е доволен от всеки ъгъл на хотела, стаята, услугата, която нечестните люубоници използвали.
Книгата за оплаквания обикновено е решение за всички в туризма, тъй като по този начин се избягва конфронтацията, очи в очи, с ядосан клиент, а недостатъците в услугата обаче стават видими за работодателите. Но този гост похвалил хотела и неговия персонал, въпреки че никога не гостувал в него.
Но в същия хотел влязла съпругата му, ръка за ръка с шефа си, който по-късно отново в стаята, на леглото, във ваната, й показал, който е истински шеф.
"На жена ми и нейният шеф толкова им харесва стаята, че в нея останаха почти до края, докато не излязоха от хотела" , започнал своето изказване за услугата бесния съпруг.
Всичко на всичко, наистина хубаво място за престой, но прелюбодейците би трябвало да знаят, че данните за престоя остават в базата данни с години и че между тях се намират всички подробности за престоя, колко пият, колко дълго са спали заедно, казва съпруга за когото очевидно, тези документи ще означават много, когато съдията попита каква е причината за развод и на когото трябва да му бъде присъдена общата собственост.