Здравословно гурме на път с новите сандвичи от шеф Андре Токев

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Здравословно гурме на път с новите сандвичи от шеф Андре Токев
7583
Снимков материал: pixabay.com
Здравословно гурме на път с новите сандвичи от шеф Андре Токев

От месец март 2016 година, клиентите на OMV имат възможност да дегустират първата серия гурме сандвичи по уникална рецепта на популярния шеф Андре Токев и да превърнат пътуването си в истинско кулинарно пътешествие. Италиански, Баварски, Франкфуртер, Вегетариански и Сладък сандвич – резултатът от партньорството на OMV с шеф Андре Токев.

Прясно изпечен хляб и висококачествени продукти , както и оригинални съставки, примамват клиентите с перфектна визия и вкус. Компанията предвижда подмяна на асортимента от сандвичи няколко пъти в годината, за да осигури здравословно разнообразие с най-високо качество и превъзходен вкус , запазвайки отличната си позиция в негоривния бизнес сектор.

След успешното налагане на собствената марка кафе - VIVA, OMV България се фокусира върху разработването на разнообразно, здравословно и висококачествено предложение в категорията сандвичи, като взима под внимание световните тенденции в храненето на мобилните си клиенти и следва философията на марката: „We care more“. В стремежа си да осигурява винаги най-високо качество на предлаганите продукти и услуги, компанията предоставя на своите клиенти уникална възможност да се насладят по време на пътуване на истински кулинарни шедьоври. По рецепти на световноизвестния експерт и президент на Българската асоциация на професионалните готвачи шеф Андре Токев, новите пет вида сандвичи във VIVA превръщат всяко пътуване в незабравимо кулинарно изживяване.

 Андре Токев

Приех поканата на OMV България да подготвя новото меню със сандвичи, тъй като за мен OMV е символ на качество. През всички тези години като клиент на компанията, никога не съм останал разочарован от нивото на обслужване. Предоставих рецептите на моите любими сандвичи и проведох обучения на персонала за приготвянето им. Застанах с лицето си зад тази кампания. Вярвам, че сандвичите на обектите на OMV ще съдържат винаги пресни съставки съгласно оригиналните рецепти, достигайки качеството, на което изключително много държа и изисквам както от себе си, така и от новия ми VIVA отбор.“, каза шеф Андре Токев.

Като бранд, адресиран директно към хората, OMV работи изцяло в името на своите клиенти, с грижа към техните нужди и предпочитания. Според проучване на диетолози и експерти от водещи световни агенции, идеята за здравословно хранене става все по-популярна сред потребителите от цял свят, включително и в България. Статистиката сочи, че здравето е особено важен фактор при взимане на решение за покупка и че хората стават все по-внимателни при избора си на хранителни продукти. В тази връзка, проучване, направено от OMV България, показва, че продажбите на пакетирани и традиционни храни и печива на бензиностанциите, значително са намалели в полза на свежите и прясно приготвени сандвичи и ястия. Вземайки това предвид, решението на компанията да подмени портфолиото със сандвичи идва съвсем естествено. Така клиентите гарантирано ще се радват на висококачествени, прясно приготвени храни, съдържащи съставки характерни за сезона с отлични качества и вкус по всяко време на годината. За първите дни от старта продажбите надминават в пъти предварителните очаквания.

„Нашето внимание към детайла и фокусът върху нуждите на клиентите ни са в основата на доброто позициониране на OMV/VIVA на пазара. През годините сме доказали, че винаги сме се опитвали да се адаптираме, а доста често и да изпреварваме новите тенденции, поставяйки клиента на първо място и интересувайки се от неговите потребности и търсене. Именно за да отговорим на все по-големите очакванията към нас, въведохме новите сандвичи по рецепта на шеф Андре Токев , с което вярваме, че ще задоволим взискателния им вкус. Наблюдавайки реакцията на клиентите, дни след пускането им в продажба, вярваме, че това е само началото на едно успешно сътрудничество“, коментира Петър Величков, Управител на OMV България .

Регулярната подмяна на портфолиото сандвичи следва да бъде правена няколко пъти в годината съобразно сезона и вкусовите предпочитания на клиентите. Мислейки за бъдещето в перспектива, OMV България се стреми да разбира своите клиенти все по-добре, търсейки непрекъснато обратна връзка. Като лидер в негоривния бизнес сектор, стратегията на компанията е фокусирана върху запазване на потребителска лоялност, предоставяйки винаги отлично ниво на обслужване и грижа за клиента.

Редактор: Петя Иванова
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft