Изследванията показват, че лош шеф може да разболее служителите

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Изследванията показват, че лош шеф може да разболее служителите
7138
Снимков материал: pixabay.com
Изследванията показват, че лош шеф може да разболее служителите

Всичко зависи от атмосферата на работа!

Работата на пълно работно време може да отнеме много от вашата енергия. Независимо дали седите през по-голямата част от деня, правите луди смени или просто не спите достатъчно, това може да повлияе на тялото ви.

Много хора се фокусират върху това как тяхната работа може да повлияе негативно на физическото им здраве, но какво да кажем за вашето психично здраве?

Оказва се, че най-важният фактор в работата ви, който влияе върху цялостното благополучие, всъщност не е за вас, а за шефа ви!

Вашият шеф може да бъде най-големият източник на вашия стрес в работата .

За 75% от американците шефовете са основната причина за стрес на работното място. Така че лош шеф може да нанесе същата вреда на служителите като пушенето например. Освен това, колкото по-дълго оставате на работа, работейки за човека, който ви притеснява, толкова повече щети се нанася на вашето физическо и психическо здраве.

Според Кварц данните на Американската асоциация за психология показват, че 75% от американските работници смятат, че техните шефове са основната причина за стрес на работното място. 59% от тях обаче не са напуснали работа. Статистиката показва, че служителите са свикнали с работата си, въпреки факта, че са недоволни. Това допълнително усложнява процеса на оставката им, тъй като те вече не се интересуват от намирането на по-здравословна работна среда, която би могла да подобри положението им.

По-лошо от цигарите.

Изследователи от Harvard Business School и университета в Станфорд в Съединените щати са събрали данни от повече от 200 проучвания и са установили, че стресът на работното място може да бъде толкова вреден за здравето, колкото излагането на значителни количества дим от цигарите на други хора, като “пасивни пушачи”. Основната причина за стрес при работа за повечето служители е рискът да загубят работата си. В резултат на това е вероятно тези служители да са с 50% по-склонни към здравословни проблеми, отколкото техните колеги.

Очаква се работниците в отговорната работа да дадат повече, отколкото могат, а това увеличава шансовете им за остри здравословни проблеми с 35%.

Лошите шефове са прекалено агресивни, понякога нарцистични и дори жестоки. Често казват фрази като „Ние винаги сме правили това“, „Можеш да се считаш за късметлия, дори да имаш работа“ и „Това място е бъркотия, когато ме няма наоколо“. Предвид настоящите пазарни условия това не е лесно решение да се откажете от работата и да започнете отначало. Скоро това става навик и нивото на мотивация спада.

5 съвета как да мотивирате служителите си и да бъдете страхотен шеф

Като шеф вие носите отговорност не само за себе си, но и за екипа. Важно е да поддържате мотивацията на хората около вас да създадете положителна работна среда, която не само подобрява производителността, но и психичното здраве на екипа.

Бъдете пример за подражание

Като страстен и страстен в работата си, вие ще помогнете не само на себе си, но и на служителите си. Покажете им, че сте развълнувани, че сте там и също искате да се насладите на работата си. Бъдете позитивни и ентусиазирани, а другите определено ще ви последват!

Награда и насърчение

Оставете преглед, който не само подобрява работата им, но и ги насърчава. Ако свършат добра работа, уведомете ги! Възнаградете ги, когато надхвърлят очакванията, за да изградят доверие и да ги мотивират да продължат да се отличават.

Запознайте се с вашия екип

Работете не само като екип, но и с всеки човек. Създавайте лични цели с тях и изграждайте менторски отношения. Вземете техните мнения за работната среда и как предпочитат да работят. Прекарвайки време с тях поотделно, можете по-добре да разберете как те допринасят за екипа.

Подобряване на баланса между работата и личния живот

Създайте забавни инициативи, за да помогнете да мотивирате и развеселите работното си място. Кажете на служителите, че могат да си вземат отпуска и че разбирате, че те имат живот извън работното място.

Бъдете прозрачни

Създайте политика за отворени врати, бъдете отворени за предложения и идеи. Нека знаят гласовите си въпроси. Също така е добре да общувате със служителите, като се уверите, че те също знаят какво се случва вътре във фирмата. Това създава доверие и позволява на всеки да се чувства по-свързан с компанията.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft