Каква е връзката между Баба Ванга и двете рисунки, намерени във Франция ?

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Каква е връзката между Баба Ванга и двете рисунки, намерени във Франция ?
6622
Снимков материал: pixabay.com
Каква е връзката между Баба Ванга и двете рисунки, намерени във Франция ?

Двете рисунки, намерени между страниците на една книга, собственост на Гийом, които събудиха любопитството и желанието да се намери обяснение на загадката

Невероятно, но факт !Между двете истории няма връзка : едната се случва в България, другата – във Франция. Въпреки това явно нещо ги свързва ! 

Тази история започвапрез 70- те години в България. 

Група от пет човека става свидетел на странно светлинно явлее ни върху скала.

Разказът на петиматазвучи сюрреалистично. Още повече, че свидетелите не са случайни : Баба Ванга ,българска гадателка, добре известна по това време в Източна Европа, предрича,че на 5 май ще се случи знамение. Тя казва на племеницата си Красимира : « Заради небесните тела. Трябва да гледате първите лъчи на Слънцето и Луната », но не дава повече обяснения. 

 Баба Ванга описва много точно мястото, което изследователите намират без никаква трудност. Трудно може да се повярва в това, което се случва по-късно.

Свидетелите разказват, че един слънчев лъч заиграва по соларните кръгове с големина на малка чинийка от сервиз за кафе и започва да се движи по тях, описвайки светлинен триъгълник, обърнат с върха надолу.

Тази игра на светлината по т. нар. “соларни кръгове »продължава около двадесет минути . Но най-невероятното започва вечерта,когато припървите лунни лъчи на скалата  сеоткрояват два силуета. Очевидците разказват, че скалата светнала някак отвътре като екран на стар телевизор, а  фигурите се откроявали така релефно на скалата,сякаш щели да се отлепят от нея. 

Ето как те описватсилуетите :

(Цитатот изданието на френски език на « Baba Vanga, la plus grande médium duXXème siècle »- « Баба Ванга, най-голямата пророчица на  XX век » на издателство Astrée, стр. 125)

« Отляво на скалата на преден план в цял ръст стоеше старец с дълга до земята роба. В дясната си, протегната напред ръка, държеше някакъв предмет - нещо кръгло като топка, но не беше топка, по-скоро някакъв непознат уред . На по-заден план, но по-горе и по-вдясно стоеше втората фигура която приличаше на фараон. Това беше млад мъж, който седеше в нещо като кресло, с прибрани един до друг и спуснати надолу крака и ръце, положени на облегалките на стола. На главата си имаше висока шапка, на която от двете страни над ушите стърчаха издатъци като антени. »

(В някои разкази шапката се нарича « пшент », а за първиясилует се казва, че имал дълга до раменете коса.)

Рисунка с подписа на Friedrich Schmidbauer/ Фридрих Шмидбауер « Силуети »
 

Историята продължававъв Франция вече в началото на 21 век. Две рисунки, особени по своя стил, биватнамерени в една книга, сякаш някой ги е скрил там преди години. Ако в началотоможело да се помисли, че става дума за обикновени рисунки на някакъв художник,по-късно се изяснявао, че такъв художник на име Фридрих Шмидбауер просто несъществува. През 2014  година историятапридобива нов обрат, когато по случайност се прави връзка между мистериознатаистория в България и намерените във Франция рисунки. Поразително е, чеописанията на светлинните силуети съвпадат в много отношения с главнатарисунка, от 15 до 20 са точните съответствия според различните устниописания : позата на силуетите, положението в пространството, отделнидетайли, всичко, общо взето, доста съвпада. Трябва да се отбележи, че нищо несе споменава за обстановкана, както и за предмета, който държи първият правсилует, в дясната си ръка.  Що се отнасядо втората рисунка, има сходство, но то е по-неуловимо.

 

Рисунка с подписа на Friedrich Schmidbauer/ Фридрих Шмидбауер – « Луноход »
 

Да не забравяме, чеБаба Ванга подчертава : те ще станат очевидци на явленията, « заради небесните тела ». На рисунката севиждат Слънцето, Луната и Земята, разположени в триъгълник, обърнат с върханадолу, който напомня на « соларните кръгове », описани от групатаочевидци. Неможе да не направи впечатление, че никъде в описанията не се споменава залуноход, който пък е основният обект във втората рисунка.

На гърба на двете рисунки се вижда името и адресът на болницата в Роаян

Какво представляваттези две рисунки ? Невероятна случайност или все пак има някаква  взаимовръзка ? Не може да се отрече, чевероятността да се направи подобна рисунка с такава точност е близка до нулата.Трудно е да се каже обаче кога са направени рисунките. Вероятно между средатана 70- те и средата на 80- те години, т.е. по времето на историята, случила сев България. Много интригуващ е и фактът, че рисунките са направени наоригинална хартия на болницата в Роаян (Франция). Кой е Фридрих Шмидбауер ? Защо е направил тези рисунки ? Как теса се оказали в тази книга ? Какво означава текстът, над който се намира« golden spitz », както авторът го е назовал. Какъв е този луноход ? И преди всичко каквиса тези тайнствени силуети, най-напред описани от Красимира и нейните приятеликато светлинни силуети, и нарисувани от Фридрих Шмидбауервъв Франция.Може би става дума за медиумни рисунки. Сигурно ФридрихШмидбауер ги е нарисувал без задължително да разбира тяхното значение, воден от силнаинтуиция или в бидейки в особено състояние, което пък обяснява някоиекстраполации и  несъответствия (обкръжаващатаобстановка, предметът, който първият силует държи в лявата си ръка, луноходът, лунатакато гледна точка за наблюдение…, които са нарисувани, но  за които очевидците не говорят.) Оригиналните рисункисе намират във Франция. Все още никой не е намерил каквото и да било обяснениена тази загадка.

Редактор: Петя Иванова
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft