24 Март 2016
32027
Снимков материал: pixabay.com
Десетки са заложници на „организационни проблеми”
Нито един самолет на Wizz Air не е излетял тази сутрин от Терминал 1 на летище София. Всички пътници са качени в самолетите и са заложници на “организационни проблеми”.
Полетът за Лондон, който трябваше да излети в 5:30 часа все още не е изпълнен, съобщава delo.bg.Пътниците стоят затворени в самолета и за направлението София – Дортмунд. Този полет по разписание е обявен за 6.10. Все още самолетът е на пистата, алармирали читатели.
От пилотския екипаж отначало било обявено закъснение от 20 минути, но вече часове не се предоставя никаква информация, а се цитират “организационни проблеми на компанията”. Телефоните на пасажерите непрекъснато звънят с притеснени дъщери и синове, които чакат родителите си на летището в Дортмунд.
При проверка на полетното разписание на летище София наистина полетите на Wizz Air и към този момент стоят със статус “отвеждане”.
„Софтуерен проблем в самата авиокомпания, не е на летище София. Това е причината нито един самолет да не излети. Нямаме информация кога ще бъде решен проблемът, както и дали ще бъдат обезщетени пътниците“, заявили от летище София.
Нискотарифната авиокомпания все пак ще обезщети пътниците, но единствено тези, заплатили за услугата “гаранция за пристигане навреме”. Тя струва 20 лева за еднопосочен полет и трябва да бъде заплатена минимум 2 дни преди полета. Обезщетението в този случай възлиза на 100 евро, които могат да бъдат използвани само за следваща резервация на самолетни билети или други услуги на Wizz Air. /БЛИЦ
От пилотския екипаж отначало било обявено закъснение от 20 минути, но вече часове не се предоставя никаква информация, а се цитират “организационни проблеми на компанията”. Телефоните на пасажерите непрекъснато звънят с притеснени дъщери и синове, които чакат родителите си на летището в Дортмунд.
При проверка на полетното разписание на летище София наистина полетите на Wizz Air и към този момент стоят със статус “отвеждане”.
„Софтуерен проблем в самата авиокомпания, не е на летище София. Това е причината нито един самолет да не излети. Нямаме информация кога ще бъде решен проблемът, както и дали ще бъдат обезщетени пътниците“, заявили от летище София.
Нискотарифната авиокомпания все пак ще обезщети пътниците, но единствено тези, заплатили за услугата “гаранция за пристигане навреме”. Тя струва 20 лева за еднопосочен полет и трябва да бъде заплатена минимум 2 дни преди полета. Обезщетението в този случай възлиза на 100 евро, които могат да бъдат използвани само за следваща резервация на самолетни билети или други услуги на Wizz Air. /БЛИЦ
Редактор: За Жената
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари